Te pas en te onpas, met name bij klikken op "nieuwe berichten" maar ook als je naar onder scrollt of met een post bezig bent (lezen bijv. want met 1 post zit je ook al snel aan de onderkant van de pagina) komt dit irritante ding in beeld.
Behoorlijk irritant, je kunt het wegklikken op het kruisje, maar de eerstvolgende post of pagina is ie er weer.
Ik heb ze ook gezien waarbij alleen bijv. dat kleine schildje zichtbaar is.
Zelf heb ik ook Xenforo en daar staat gewone een dunne balk helemaal onderaan het scherm. Die klapt niet te pas en te onpas uit en werkt dus ook totaal niet storend terwijl mensen wel gewoon hun cookie toestemming eenvoudig kunnen wijzigen.
En bij nieuwe berichten komt ie niet eens tevoorschijn. Nu ben ik mijn bericht aan het bewerken en hups daar is die irri weer.
Zou het niets voor dit forum zijn om dat ook op soortgelijke wijze te doen?
Behoorlijk irritant, je kunt het wegklikken op het kruisje, maar de eerstvolgende post of pagina is ie er weer.
Ik heb ze ook gezien waarbij alleen bijv. dat kleine schildje zichtbaar is.
Zelf heb ik ook Xenforo en daar staat gewone een dunne balk helemaal onderaan het scherm. Die klapt niet te pas en te onpas uit en werkt dus ook totaal niet storend terwijl mensen wel gewoon hun cookie toestemming eenvoudig kunnen wijzigen.
En bij nieuwe berichten komt ie niet eens tevoorschijn. Nu ben ik mijn bericht aan het bewerken en hups daar is die irri weer.
Zou het niets voor dit forum zijn om dat ook op soortgelijke wijze te doen?