Internet Algemeen Browser die flash ondersteunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Regelmatig wil ik de folders van auchanroncq (dot com) bekijken maar meestal krijg ik de melding "Votre navigateur ou votre terminal ne supportent pas Flash. Vous pouvez consulter le folder au format PDF"
Met andere woorden mijn browser ondersteunt flash niet en daardoor kan ik de folder niet bekijken.
Eventueel kan ik de folders in pdf downloaden, maar ook dit lukt niet altijd.
Krijg dan de melding Deze pagina werkt niet...

Iemand een oplossing om de folders online te bekijken via Google Chrome of andere browser?
 
Op zich heb ik geen oplossing voor dit probleem, daar het probleem bij de developers van die website zit. Ik weet dat dit geen antwoord op jou probleem geeft, maar dit (Flash) is een technologie die nietmeer ondersteund wordt door elke zichzelf respecterende webbrowser. Dus als die webdeveloper daar nog mee werkt, is dat een zeer spijtige zaak voor de eventuele bezoekers/gebruikers hiervan.
 
Flash wordt NIET meer ondersteund ...

1622029074719.png


Browsers en besturingssystemen die Flash Player ondersteunen, blijven afnemen, daarom raadt Adobe sterk aan om Flash Player onmiddellijk te verwijderen.
 
de folder gedownload en zonder problemen gelezen. browser firefox en adobe reader. online openen ook zonder problemen ... ???
 

Bijlagen

  • auchan.jpg
    auchan.jpg
    46.9 KB · Weergaven: 123
Oplossing
Opgelost, (denk ik)
Momenteel kan ik de folder openen als ik niet kies voor "tous les tracts" maar op de link klik recht boven (zoals op de foto hierboven).
Wanneer ik een andere folder wil openen mag ik niet kiezen voor alle folders maar met de pijltjes naar de (recht bovenaan) de gewenste folder selecteren.
Voor mij is dit voldoende, bedankt voor de hulp.
 
@ciriel,
Toch wel maar je mag niet op "tous les tracts" klikken!
Enkel de link in de folder rechtsboven werkt.
Als je een andere folder wil zien moet je eerst op de pijl rechts klikken en vervolgens op de de folder zelf.
1622103683345.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan