Boek lezen op Samsung tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een leek op gebied van tablets. Ik ben wel van plan om er een te koppen voor op reis. Ik zou die ook willen gebruiken om ebooks te lezen. De ene zegt dat dit kan, de andere zegt dat ik dan een e-reader moet kopen. Wat is hier juist???
 
Moesten ze de prijzen wat lager leggen zouden de mensen wat meer aankopen, je vind veel langs omwegen.
 
Een boek "lezen" op een tablet lijkt me zowat hetzelfde te zijn als frietjes "smullen" bij de Chinees ... da's dus niet meteen iets waar je blij kan van worden ... ;)
 
Ach met de juiste app is het best te doen om een E-book op een tablet te lezen. Al is het scherm van een heuse E-reader wat rustiger voor de ogen, dit geeft natuurlijk wel wat meer leesplezier.

Het is dus een afweging wat je wilt.
Als je het apparaat alleen gebruikt om te lezen zou ik een E-reader kopen. Wil je meer en zo af en toe een boek lezen is een tablet de juiste keuze. Of beiden aanschaffen natuurlijk.
 
Een boek "lezen" op een tablet lijkt me zowat hetzelfde te zijn als frietjes "smullen" bij de Chinees ... da's dus niet meteen iets waar je blij kan van worden ... ;)

Ik heb al bijna 2 jaar een E-reader en ben daar nog altijd heel blij om. Vroeger als we een weekendje of langer weg waren had ik altijd een massa boeken mee. Nu enkel de E-reader en geloof me dat is een groter verschil dan enkel een pakje friet. Zelf van bij de chinees. Je kan het zo gek of zo oud of nieuw niet bedenken of je vind de E-versie van een boek/schrift of noem maar op.
Heb altijd overal gezocht naar voor mij ongelezen boeken van Agatha Christie. Met de E-reader in geen tijd alle ontbrekende boeken gevonden en gelezen. Als ik die meeneem op verlof, dan heb ik een hele wagen lektuur in mijn hand mee.
Enkel als je het hebt, weet je dit naar waarde te schatten. Reeds vanaf een 75€ heb je een deugdelijke reader.
Het enige verschil met mijn tablet is dat de tablet een glanzend scherm heeft. Ook kan ik op mijn tablet wel strips lezen en niet op de E-reader. Maar zal op de nieuwe nu ook al wel kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan