E-mail Blijf niet meer ingelogd bij telenet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Een eigenaardig probleem. Jaren werken met telenet geen probleem nu het volgende wanneer ik naar mijn Webmail wil gaan gebeurt dit.

Ik ga naar mijn bureau blad en klik op het teken van telenet dan komt het teken van telenet te voorschijn.
Ik breng mijn e-mail adres in en mijn WW
Dank breng ik een teken in dat ik ik ingelogd wil blijven en dan log ik in.
En kom ik in mijn webmail. Dus is alles ok en sluit af

Nu ga ik terug naar telenet op mijn bureau blad.
Telenet komt te voorschijn alles is ingevuld maar niet het teken bij ingelogd blijven dus terug inloggen. MAW ik ben niet automatisch meer ingelogd.

Wat is de oorzaak en hoe kan ik dat oplossen. Ik werk met windows 10. Kan het de fout zijn van een update. Eens gebeld naar telenet maar geen oplossing konden wel een technieker sturen mits batalen.

Alvast bedankt voor een antwoordje

mvg
 
Dat dacht ik ook ... je zal zorgzamer te werk moeten gaan.
Ik verwijs naar mijn fotos van hierboven van mijn eigen settings. Die staan niet helemaal zoals jij het wenst vandaar de verwarring allicht.

Foto 1 : zet dit AAN
Foto 2 : zorg dat je telenet webmail hiertussen staat
Foto 3 : zet dit AF (dus NIET zoals op de foto)
Foto 4 : zet dit AF (dus WEL zoals op de foto)
 
bij mij staan alle 2 aan en het werk wel, en Alle cookies toestaan ( 'Privacy en beveiliging'--> 'Automatisch invullen') .
Anders probeert eens uw geschiedenis te wissen. bij "Basis" als alles daar is aan geduid is voldoende

1649547265883.png
 
Hallo
Heb gisteren nog eens de zaak bekeken en het was eerst niet duidelijk. Voornamelijk omdat uw vb in het engels was en het mijne in het nederlands. Ik moet onbewust een fout hebben gemaakt maar na je opmerking die zeer juist was heb ik alles terug gecontroleerd en wat is het resultaat .... IK BLIJF INGELOGD.
Het blijft voor mij als leek onbegrijpelijk dat door 1 vakje slecht in te vullen zo een belangrijke zaak niet kan uitgevoerd worden.
Ik excuseer mijn voor mijn domme fout en bedank U nogmaals dat alles in orde is gekomen. Ik heb alles genoteerd zo dat ik het kan indien nodig het kan herstellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan