Software Blender 3 D software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet het blender zijn? Wat wil je precies doen?

Modelling of 3D CAD tekenen zijn verschillende dingen.
Blender is bv heel goed voor 3D modelling, niet zo voor 3D CAD maar er wordt wel aan gewerkt.
 
Zou in Blender moeten je, ik heb hier voor de zoon het simulatiespel ETS2, daar heeft hij een Mod in staan waar er een foutje instaat. Die Mod is gemaakt met Blender en die fout zou daar ook mee verwijderd kunnen worden.
 
Dus als ik iemand vindt die Blender kent kan ik hem dat bestand opsturen om te verbeteren. Met een paar foto's is niet moeilijk blijkbaar en ook niet veel werk maar je moet er iets van kennen natuurlijk.
 
Ok. Heb zelf geen ervaring met Blender.
Maar weet dat mensen soms de fout maken het voor 3D CAD te gebruiken.
In dit geval dus idd bij blender blijven en als je niemand vind, veel tutorials kijken ;-) .
Als het fouten in modellen zijn is het vaak lijnen/vormen die niet gesloten zijn.
Of bewerkingen die op vlakken gebeurd zijn ipv 2 verschillend objecten samen te voegen, uitsnijden of...
(Is iets dat bij sommige 3D CAD pakketern problemen kan geven, mogelijk heeft Blender hier geen last van)
 
Over dit gaat het, ik weet niet of het goed te zien is. Maar in de camion met digitale spiegels, is er een fout. Langs beide kanten staan er baren door die spiegels eigenlijk en die moeten weg.
 

Bijlagen

  • ets_bad_mirror.jpg
    ets_bad_mirror.jpg
    57 KB · Weergaven: 89
  • ets_good_mirror.jpg
    ets_good_mirror.jpg
    61.4 KB · Weergaven: 85
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan