Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb windows 10 pro op mijn HP labtop Dv7 3090 ED Gezet en alles was zo te zien in orde. Maar toen ik mijn vaste netwerkkabel eruit haalde crasht de pc met een blauw scherm
Na div testen met andere drivers erop te zetten en weer eraf gehaald te hebben bleef het nog steeds het zelfde.

Bij computerbeheer is te zien dat er nog een driver moet ge-installeerdmoet worden, maar die kan ik ook niet vinden met Het programma Driverbooster 3.1
of met andere driverscanners ook heb ik al bij HP gekeken voor die driver maar daar is niets meer van te vinden.

melding blauw scherm is : Kernel, autoboost lock whit raised (px6x.sys)

wie heeft dit al ook eens gehad ik kan de fout niet vinden ?
 
Ranger, dat heb ik ook al gedaan bij HP ACCENT FM, Ik zal dat eens gaan downloaden bedankt Lana, Ik zal die netwerkpoort toch ook eens moeten gaan nakijken is misschien toch ook een hardware defect ?

Ik zal nog eens windows 8.1 gaan installeren op een andere ssd die ik dan eerst even in mijn labtop moet gaan inbouwen

THX voor jullie info
 
OK, dan misschien toch een driver probleem.

Ik ging uit van de info die je gaf en dat was een BSOD op het moment toen je de netwerk kabel verwijderde en daarna dit probleem blijvend was.
Dus ik zag hier de relatie niet tussen een driver en een BSOD doordat er een kabel verwijderd was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan