Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb windows 10 pro op mijn HP labtop Dv7 3090 ED Gezet en alles was zo te zien in orde. Maar toen ik mijn vaste netwerkkabel eruit haalde crasht de pc met een blauw scherm
Na div testen met andere drivers erop te zetten en weer eraf gehaald te hebben bleef het nog steeds het zelfde.

Bij computerbeheer is te zien dat er nog een driver moet ge-installeerdmoet worden, maar die kan ik ook niet vinden met Het programma Driverbooster 3.1
of met andere driverscanners ook heb ik al bij HP gekeken voor die driver maar daar is niets meer van te vinden.

melding blauw scherm is : Kernel, autoboost lock whit raised (px6x.sys)

wie heeft dit al ook eens gehad ik kan de fout niet vinden ?
 
Eerst en vooral. Smijt al die driver search tools er onmiddellijk vanaf. Drivers download je ALTIJD via de website van de fabrikant.
HP Software and Driver Downloads for HP Printers, Laptops, Desktops and More | HP® Customer Support
Gebruik NOOIT of NOOIT software als driversbooster of driverscanner ed...

Dat gezegd zijnde, volgens de website van HP komen alle drivers voor dat toestel via Windows update binnen. Heb je Windows update al laten draaien op nieuwe updates?
Welke driver wordt er niet correct herkend in apparaatbeheer? Staat daar een naam of type bij?

Gebruik je die driverbooster ed al langer?
 
ik gebruik driverbooster al heel lang en heb daar alijd de goede drivers mee gekregen ik heb 5 computers

ja ik heb nadat ik die nieuwe updates erop had staan dat netwerk probleem gekregen, ik had ook al eerder met de dv3090ed van van windows 8.1 naar windows 10 dat zelfde netwerk probleem.

wat is dan universal image mounter ? hoe kom ik in vredesnaam aan die drivers ?
 
ik gebruik driverbooster al heel lang en heb daar alijd de goede drivers mee gekregen ik heb 5 computers
Dit is goede raad... je bent vrij te doen en laten wat je wilt natuurlijk. Maar blijkbaar heb je nu wel problemen... met drivers...?

wat is dan universal image mounter ? hoe kom ik in vredesnaam aan die drivers ?

Wat bedoel je hiermee? Welke drivers?


Universal Image Mounter: PARAGON Software Group - News: Paragon Software updates Hard Disk Manager 14 family with major new features saving space and time

ja ik heb nadat ik die nieuwe updates erop had staan dat netwerk probleem gekregen, ik had ook al eerder met de dv3090ed van van windows 8.1 naar windows 10 dat zelfde netwerk probleem.
Je had het probleem na de Windows updates? Dus niet ervoor?
Je had datzelfde probleem ook met Windows 8.1?
 
Ik krijg nu via jou aangegeven HP support site dat > HP encountered an error while trying to scan your product

heb nu al 5x geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding

Die check niet gebruiken...
Als je Windows 10 selecteerd krijg je de info die ik je al gegeven heb. Dat de nodige drivers via Windows updates moeten komen.
Als je Windows 7 ziet staan, zie je daar de beschikbare drivers voor dat OS.

Indien nodig manueel downloaden en installeren.


Maar, over welke driver gaat het nu? De missing driver in apparaatbeheer. Staat daar verdere info bij welk type?
 
Ja, ik heb de update naar windows 10 toch gedaan omdat steeds die rot melding in de taakbalk om te updaten naar win10 , ik had ook al eerder in het register en nog enkele sofware updates van microsoft verwijderd te hebben, maar door die nieuwe updates van windows 8 iedere keer is dan toch weer dat icon op mijn taakbalk verschenen.

ik kan weer terug met deze labtop naar win8.1 , maar ik moet eerst een programmatje hebben(vinden) die me van windows 10 weg houd met meldingen en dat ik alleen mijn normale updates binnen krijg voor windows 8
 
Als je Windows 10 selecteerd krijg je de info die ik je al gegeven heb. Dat de nodige drivers via Windows updates moeten komen.
Als je Windows 7 ziet staan, zie je daar de beschikbare drivers voor dat OS.

Indien nodig manueel downloaden en installeren.

DIT HAD IK AL GEDAAN MAAR HEEFT NIETS GEHOLPEN IK HAD NADAT DIT GEDAAN WAS WEER VEROUDERDE DRIVERS EROP STAAN
 
Laatst bewerkt:
dit mis ik nu voor alle duideljikheid :

drivers 3x > uim direct device pluggin
uim backup device pluggin
uim mounter backup controler

en dat staat onder universal image mounter


op de hp site hier echter niets van te downloaden !
 
Beste, schrijven in hoofdletters staat gelijk aan roepen. Als je roept tegen iemand waar je hulp om vraagt, dan stopt het hier ASAP!
En ik zal gerust men glazen bol erbij nemen om te kijken wat je allemaal wilt uitleggen!
Dus als je een waarzegger zoekt dan ben je op het verkeer forum!
 
Toch wel een vreemd probleempje hoor dat dit gebeurd na het uit trekken van de netwerkkabel.
Lijkt mij dat hierdoor geen driver problemen kunnen ontstaan.

Lijkt mij eerder een beschadiging van de netwerkaansluiting die misschien wel ergens een kortsluiting veroorzaakt in de netwerk poort.
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen en eigenlijk geen idee of zoiets een BSOD kan veroorzaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan