Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een film in DIVX. Die heeft 2 bestanden. De ene is een BIN file en de andere een Cue file. Dit kan normaal op een cd gezet worden.
Ik zou die willen op stick zetten om af te spelen in de mediaplayer.
Maar hiervoor moet ik ze kunnen omzetten in een voor de mediaplayer leesbaar bestand.
AVS kan er geen weg mee.
Hoe zou dat kunnen omgezet worden?
 
ik ben het eens met wat Lana hier vermeld ..we zijn hier om te helpen ..
er is een niets verkeerds met het aanbieden van hulp ...echter mogen we niet door verwijzen naar cracks ,enz..
advies @ Grominet om de forum regels eens na te lezen !
 
Of het daar niet over gaat, da's niet meteen duidelijk, niet ? Werd het materiaal op legale wijze bekomen ?

Ik denk dat in voorkomend geval met eventjes stil te staan bij alle moeite die een auteur levert en je waardering uit te drukken door haar / zijn werk aan te schaffen (er voor te betalen) dan ook weer niets mis is.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen." (Johannes 8:7).
;)
 
Ik zei ook niet dat er noodzakelijk iets mis mee is, ik werp ook geen steen en ja hoor: die regels heb ik gelezen. Het stemt enkel tot nadenken en da's ook niet onbelangrijk om enig onheil te voorkomen. Niet meer of minder dus, het is dan ook niet mijn bedoeling om hier een kruistocht van te maken hoor.
 
Gestopt met Deamon Tools. Alles en nog wat probeert die mee te installeren. Na uitvinken toch nog rommel meegekomen.
Zal eerst alles eens opkuisen en dan verder proberen.
 
Of het daar niet over gaat, da's niet meteen duidelijk, niet ? Werd het materiaal op legale wijze bekomen ?

Ik denk dat in voorkomend geval met eventjes stil te staan bij alle moeite die een auteur levert en je waardering uit te drukken door haar / zijn werk aan te schaffen (er voor te betalen) dan ook weer niets mis is.

Grominet ga jij bepalen wat mag en niet mag op het forum ?
 
Gestopt met Deamon Tools. Alles en nog wat probeert die mee te installeren. Na uitvinken toch nog rommel meegekomen.
Zal eerst alles eens opkuisen en dan verder proberen.

Stuur het bin en cue bestand anders eens naar mij.
Ik heb hier Deamon Tools Pro al heel lang op een PC geinstalleerd staan.
 
Heren,

Mag ik voorstellen om zich in deze topic uitsluitend bezig te houden met het helpen op de vraag van de topicstarter.
Elke andere discussie hoort hier niet thuis en zorgt enkel voor "topicvervuiling".
Wilt iemand een discussie starten over de legaliteit van bepaalde downloads, dan stel ik voor om HIER een nieuwe topic te starten.
 
hoi Mik, heb vroeger heel veel bin en cue's verwerkt.
zoals qtex al gezegd heeft moet je eens zoeken achter WinIso.
Rechtsklik dan op de cue file en openen met winiso.
nu kan je op de bin file klikken en zal je een mpg of avi zien staan, rechtsklik erop en
copieer deze naar je hd ergens. Daar kan je dan die film normaal gezien afspelen via vlc player.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan