Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een film in DIVX. Die heeft 2 bestanden. De ene is een BIN file en de andere een Cue file. Dit kan normaal op een cd gezet worden.
Ik zou die willen op stick zetten om af te spelen in de mediaplayer.
Maar hiervoor moet ik ze kunnen omzetten in een voor de mediaplayer leesbaar bestand.
AVS kan er geen weg mee.
Hoe zou dat kunnen omgezet worden?
 
Goed lezen :
1: het gaat hier om een film bedoeld om af te spelen op een EXTERNE mediaspeler. Dus alles die verwijst naar afspelen met Windows mag vergeten worden.
2 : Hernoemen mag je vergeten. Extentie aanpassen naar AVI geeft geen soelaas. Mijn Externe player speelt ISO gewoon af. Maar niet als ik dit bestand hernoem naar een ISO bestand.
3 : Een bestand van 800Gb is hier nog niet vernoemd Wel een cd bestand van 800Mb.
4 : Vraag is volgens mij duidelijk : Hoe kan ik dat bestand converteren op pc om af te spelen op die externe player.
 
Bin / cue bestanden moet je branden en als het gebrand is wordt ineens de inhoud tevoorschijn getoverd op een CD of DVD. Vergelijkbaar met een ISO bestand branden.
Je zegt dat het een film is, dus dan heb je een film op schijf staan met een bepaalde extentie. Deze film zal af te spelen zijn met een Mediaplayer.
Ik had gehoopt dat 7zip hier mee overweg kon, maar helaas dus.

Ook kun je deze bestanden mounten met Deamon Tools en later opslaan waar je wilt.
 
Goed lezen :
1: het gaat hier om een film bedoeld om af te spelen op een EXTERNE mediaspeler. Dus alles die verwijst naar afspelen met Windows mag vergeten worden.
2 : Hernoemen mag je vergeten. Extentie aanpassen naar AVI geeft geen soelaas. Mijn Externe player speelt ISO gewoon af. Maar niet als ik dit bestand hernoem naar een ISO bestand.
3 : Een bestand van 800Gb is hier nog niet vernoemd Wel een cd bestand van 800Mb.
4 : Vraag is volgens mij duidelijk : Hoe kan ik dat bestand converteren op pc om af te spelen op die externe player.

Heb je #15 al geprobeerd.
 
Voor EIGEN gebruik mag je tot op heden nog altijd downloaden wat je wilt!!!
Uploaden is natuurlijk een andere kwestie, maar daar gaat het hier niet over.

Of het daar niet over gaat, da's niet meteen duidelijk, niet ? Werd het materiaal op legale wijze bekomen ?

Ik denk dat in voorkomend geval met eventjes stil te staan bij alle moeite die een auteur levert en je waardering uit te drukken door haar / zijn werk aan te schaffen (er voor te betalen) dan ook weer niets mis is.
 
@Mik
ben jij in het bezit van Power.iso of Ultra.iso dan laad je deze bestanden daarin op en ga je deze als nog opslaan als een .iso
deze kun je dan normaal via de externe media speler afspelen aangezien je beweerd dat deze .iso aankan .
 
Of het daar niet over gaat, da's niet meteen duidelijk, niet ? Werd het materiaal op legale wijze bekomen ?

Ik denk dat in voorkomend geval met eventjes stil te staan bij alle moeite die een auteur levert en je waardering uit te drukken door haar / zijn werk aan te schaffen (er voor te betalen) dan ook weer niets mis is.

Het is niet onze verantwoordelijkheid hoe onze leden aan hun hard, software en mediabestanden komen.
Pctuts is er om bij problemen en vragen de helpende hand te bieden.

Als helpforums bij elke topicstart zich moeten gaan af vragen of iets wel of niet gestolen is kun je deze sector wel opdoeken.
 
Of het daar niet over gaat, da's niet meteen duidelijk, niet ? Werd het materiaal op legale wijze bekomen ?

Ik denk dat in voorkomend geval met eventjes stil te staan bij alle moeite die een auteur levert en je waardering uit te drukken door haar / zijn werk aan te schaffen (er voor te betalen) dan ook weer niets mis is.

Wat gebeurt er met die massa euro's die wij elk jaar betalen als vergoeding voor de auteurs op elke datadrager (cd, dvd, hdd, stick) die wij kopen????
Al eens uitgerekend hoeveel miljoenen euro's dat zijn per jaar voor gans België.

Thuiskopie blijft overeind: “Je mag zoveel (illegaal) downloaden als je wil” - Vief.be
 
Ja, ik heb het bestand omgezet. Programma geeft aan dat het omgezet is. Maar doet het niet. Zelfs VLC die normaal rechtstreeks ISO kan afspelen geeft foutmeldingen.

Waren er bij deze film herstelbestanden (par2)?
Heb je de film na het downloaden laten controleren, door 1 van deze bestanden, op fouten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan