bin cue bestand omzetten naar avi bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een film gedownload met een bin en cue bestand.Heb het op een cd gebrand met nero.Maar daar ik geen dvdspeler heb om die film op tv te bekijken, wil ik hem omzetten naar een avibestand.Dan kan ik de film wel afspelen op tv en dit via men externe hardeschijf ;waar trouwens al men films opstaan met een extensie avi.Men vraag is hoe kan ik dit fixen.
Hartelijk dank frans1
 
bin cue bestand omzetten avi

bin cue bestand omzetten avi

Ik wil het omzetten naar avi,en heb het al op cd gebrand.Als de film een avi extensie heeft kan ik hem op men externe harde schijf plaatsen en zo afspelen op tv .Men tv ondersteunt avi ;h264 mpeg1 en2 en4 ;wma ;wmv9 ;en mpeg program stream pal
 
Dan zouden we moeten weten welk bestandstype op de cd staat.
Je kan simpel weg het bestand dat je gedownload hebt uitpakken met de voorgesteld software dat ik je voorstelde.
 
hallo Frans, in het 1ste bericht schrijf je over een BIN en CUE bestand, in #5 schrijf je over een image.ccd + nog 3 bestanden ??? Welke is het nu juist ?
ccd bestanden komen van CloneCD, hiermee kan je die uitpakken.
Bin en Cue bestand kan je met Isobuster uitpakken.
 
De film is svcd mpg2 met daar in een bin en cue bestand.Die wil ik omzetten naar avi;om hem nadien aftespelen op tv.Daar men tv slechts avi ondersteunt.Ik heb geen dvdspeler anders was geen probleem gewoon branden en spelen maar.dank u Frans1
 
Frans, je probleem is dat je een BIN en CUE bestand hebt. Deze moet je eerst kunnen openmaken zodat je die avi of mpg eruit kan halen.
Hiervoor heb je een programma nodig nl isobuster. Deze kan je BIN file openmaken en DAN kan je die avi OF mpg eruit halen en op je ext hd zetten.
Mpg zou je zeer zekers ook moeten kunnen afspelen hoor, je hoeft die niet om te zetten.
 
image.ccd
image.cue
image.img
image.sub

Ik zie hier een cue bestand, maar geen bin bestand. Een bin bestand is een soort image bestand en in het cue bestand staat de inhoud. Een cue bestand is ook altijd heel klein en een bin bestand kan behoorlijk groot zijn, naar gelang de grootte van de film.
Bin bestanden zijn te mounten met Nero, maar je geeft hier niet aan over een bin bestand te beschikken.

Mijn vraag: Wat is het grootste bestand uit jouw rijtje van 4 ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan