Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een film in DIVX. Die heeft 2 bestanden. De ene is een BIN file en de andere een Cue file. Dit kan normaal op een cd gezet worden.
Ik zou die willen op stick zetten om af te spelen in de mediaplayer.
Maar hiervoor moet ik ze kunnen omzetten in een voor de mediaplayer leesbaar bestand.
AVS kan er geen weg mee.
Hoe zou dat kunnen omgezet worden?
 
Uitpakken of extracten met 7 zip zou volgens mij moeten lukken. 7-Zip

Dit kan niet uitgepakt worden.
Bin file.jpg

Met Mediaplayer bedoel ik een speler om op tv af te spelen.

Dit opent inderdaad met VLC player, maar dat was niet het probleem.
 
Verander dat *.bin eens in *.avi en zet dit op die stick. Misschien kun je het nu wel afspelen via uw stick op de tv.
Had dat al geprobeerd. Dat werkt nog in VLC. Maar VLC opent het anders ook. TV kent het niet.
Via de PC Mediaplayer gaat het ook. Maar op een externe player werkt dit niet. Ook AVS kan er geen weg mee. Zelfs niet als de extentie aangepast is. ConvertXtoDVD kan er ook niets mee aanvangen.

Wat waarschijnlijk wél zou werken is op cd schrijven en dan in een dvd speler afspelen op tv maar dat is niet de bedoeling.
 
Als het echt een DIVX-bestand is, zoals hier wordt vermeld, is dat normaal een *.avi en hoe ga je dat uitpakken????

Een cue bestand is een image bestand. 7-zip heeft bijvoorbeeld geen moeite met ISO bestanden om deze te extracten. Ik was op dit moment niet in het bezit van een cue bestand om dit even snel uit te proberen.
Vroeger brandde ik dit met Alcohol 100%. Volgens mij is een cue bestand ook als image met Nero te branden.
 
Had dat al geprobeerd. Dat werkt nog in VLC. Maar VLC opent het anders ook. TV kent het niet.
Via de PC Mediaplayer gaat het ook. Maar op een externe player werkt dit niet. Ook AVS kan er geen weg mee. Zelfs niet als de extentie aangepast is. ConvertXtoDVD kan er ook niets mee aanvangen.

Wat waarschijnlijk wél zou werken is op cd schrijven en dan in een dvd speler afspelen op tv maar dat is niet de bedoeling.

Ik ben nu bezig met een *.iso, dit is ongeveer hetzelfde als een *.bin.
Ik heb nu .iso veranderd in .avi, rechts klikken op de avi en in de lijst staat nu "AVS convert to... " en hierin kan men kiezen voor WMV.
Bij mij is AVS deze file nu aan het omzetten naar WMV.
Misschien gaat dit bij u ook.
 
Een cue bestand is een image bestand. 7-zip heeft bijvoorbeeld geen moeite met ISO bestanden om deze te extracten. Ik was op dit moment niet in het bezit van een cue bestand om dit even snel uit te proberen.
Vroeger brandde ik dit met Alcohol 100%. Volgens mij is een cue bestand ook als image met Nero te branden.

Een *.bin-bestand kun je toch hernoemen naar een *.iso.

Volgens mij is die film, die niet kan uitgepakt worden, een .avi waarvan de extensie om de een of andere reden veranderd is in .bin
 
Een *.bin-bestand kun je toch hernoemen naar een *.iso.

Volgens mij is die film, die niet kan uitgepakt worden, een .avi waarvan de extensie om de een of andere reden veranderd is in .bin

Mik heeft het over een BIN file en de andere een Cue file.
Twee bestanden die bij elkaar horen. In het ene bestand staat de image en in het andere de inhoud. Deze bestanden horen bij elkaar als je deze wilt branden met bijvoorbeeld Alcohol100%

Hier wat info: . Bin File Extension - Wat is a bin Bestandstype.? | ReviverSoft
 
Ik ben nu bezig met een *.iso, dit is ongeveer hetzelfde als een *.bin.
Ik heb nu .iso veranderd in .avi, rechts klikken op de avi en in de lijst staat nu "AVS convert to... " en hierin kan men kiezen voor WMV.
Bij mij is AVS deze file nu aan het omzetten naar WMV.
Misschien gaat dit bij u ook.

Het converteren is klaar en de film speelt perfect af in Windows Media Player
 
Mik heeft het over een BIN file en de andere een Cue file.
Twee bestanden die bij elkaar horen. In het ene bestand staat de image en in het andere de inhoud. Deze bestanden horen bij elkaar als je deze wilt branden met bijvoorbeeld Alcohol100%

Hier wat info: . Bin File Extension - Wat is a bin Bestandstype.? | ReviverSoft

Dit is de eerste zin van de eerste post van Mik: <<Ik heb een film in DIVX. Die heeft 2 bestanden. De ene is een BIN file en de andere een Cue file.>>

DIVX is normaal een .avi en geen .bin file.

De film is EEN bestand van ongeveer 800 GB dat niet uitgepakt kan worden.
Daarom is die film volgens mij geen .bin maar een .avi
 
Ik heb een film in DIVX. Die heeft 2 bestanden. De ene is een BIN file en de andere een Cue file. Dit kan normaal op een cd gezet worden.
Ik zou die willen op stick zetten om af te spelen in de mediaplayer.
Maar hiervoor moet ik ze kunnen omzetten in een voor de mediaplayer leesbaar bestand.
AVS kan er geen weg mee.
Hoe zou dat kunnen omgezet worden?

Als het toch een echte .bin bestand moest zijn kun je het altijd omzetten naar een .iso met dit zeer klein progje: Bin2Iso | Downloaden en installeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan