Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bestaat er een programma om tv uitzendingen van yelo op pc op te nemen
Soms is er een uitzending op yelo welke ik zou willen bewaren op pc om later, dus meer dan 1 week, te bekijken.
Niet op de digicorder want deze is bij ons niet bedoeld om lange tijd te stockeren.
Ik heb natuurlijk geen yelo hier en kan dit niet uittesten.
Soms helpt het om de hardwareacceleratie van je videokaart uit te zetten of als dit mogelijk is lager te zetten.
je heb gelijk ...heb daarjuist ook me effe eens aangemeld bij yelo tv en inderdaad het is dus niet mogelijk om een film op te nemen via een screenrecorder of om zelfs maar een scherm afbeelding te nemen ... in beiden gevallen kreeg ik ook hier een zwart scherm ...
je heb gelijk ...heb daarjuist ook me effe eens aangemeld bij yelo tv en inderdaad het is dus niet mogelijk om een film op te nemen via een screenrecorder of om zelfs maar een scherm afbeelding te nemen ... in beiden gevallen kreeg ik ook hier een zwart scherm ...
Dat heeft niets met de grafische kaart te maken, enkel met instellingen van Telenet. Die zorgen ervoor dat digitale uitzendingen niet kunnen gedownload of gekopieerd worden. Enkel analoge uitzendingen (scart kabel) kunnen nog gekopieerd of gedownload worden.
Dat heeft niets met de grafische kaart te maken, enkel met instellingen van Telenet. Die zorgen ervoor dat digitale uitzendingen niet kunnen gedownload of gekopieerd worden. Enkel analoge uitzendingen (scart kabel) kunnen nog gekopieerd of gedownload worden.
wat u kan doen is een toestelletje kopen dat signalen van uw digicorder omzet naar usb die u dan op zijn beurt op je laptop aansluit en via meegeleverde software kan bekijken en opnemen met je laptop
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.