Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bestaat er een programma om tv uitzendingen van yelo op pc op te nemen
Soms is er een uitzending op yelo welke ik zou willen bewaren op pc om later, dus meer dan 1 week, te bekijken.
Niet op de digicorder want deze is bij ons niet bedoeld om lange tijd te stockeren.
Soms is er een uitzending op yelo welke ik zou willen bewaren op pc om later, dus meer dan 1 week, te bekijken.
Niet op de digicorder want deze is bij ons niet bedoeld om lange tijd te stockeren.
Het is NIET toegelaten om een uitzending of een gedeelte hiervan op te downloaden.
Uit "Gebruiksvoorwaarden Yelo TV":
<<... U heeft evenmin het recht om de "Dienst" (Yelo) of enig deel daarvan - waaronder de verstrekte inhoud - geheel, gedeeltelijk of tijdelijk te streamen of te downloaden, te kopiëren of op enige andere wijze te reproduceren, voor welke doeleinden ook.>>
Dit gaat over het gebruik op pc, tablet, smartphone, NIET voor uw TV.
Op uw Digicorder mag u altijd programma's opnemen.
Telenet heeft met filmmaatschapijen een overeenkomst dat men films en/of series NIET kan opnemen (in HD) op een extern toestel (uitgezonderd de digicorder).
Van mij mag je nog zoveel proberen als u wilt, mij niet gelaten, misschien bent u de eerste waarbij het lukt, maar ik heb zo het vermoeden dat het allemaal verloren tijd zal zijn.
Waarom zou die uitzending niet gedurende enkele weken op uw digicorder kunnen staan?
Er is toch plaats genoeg op die harde schijf. Vooraleer die schijf vol is hebt u toch wel enkele honderden uren opgenomen.
het nadeel met zo een screenrecorder is dat het muisstil moet zijn wil je ook de audio opnemen via de microfoon ....ook met de ashampoo snap kan men dit verwezenlijken ..
het nadeel met zo een screenrecorder is dat het muisstil moet zijn wil je ook de audio opnemen via de microfoon ....ook met de ashampoo snap kan men dit verwezenlijken ..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.