Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Windows 11Beschikt jouw pc over het noodzakelijke TPM en zo ja, is dit ingeschakeld?
via cmd of PowerShell als ' administrator ' krijg je na ' Get-Tpm ' :
in dit geval TPM 1.2 versie 3.17, fabrikant IFX
na veel onderzoek bij eventuele upgrades van 1.2 naar 2, was/is de eind conclussie dat de Chip van TPM 1.2 verschilt van TPM 2, een upgrade van Firmware kan dit euvel NIET oplossen enkel de versie, hier 3.17 kan opgewaardeerd worden naar een hoger versie. Het is dus chip afhankelijk!!
Skippy ik krijg afbeelding zoals bij u in #1
Die powerschell ga is is proberen welke is het beste ISE of x86
Die Get-Tpm werkt niet in Windows 7 home premium
Waarom moet die TPM ingeschakeld staan als je met Windows 10 werkt,ik heb geen enkele interesse om over te stappen op een nieuwe versie waarvan je nog niet weet of die al betrouwbaar is.
wie vermeld er nu dat TPM ' MOET ' ingeschakeld zijn? en dat ge ' MOET ' overstappen naar een Win 11, dat nog in zijn kinderschoenen staat?
?
ik wil gewoon weten of mijn Hardware nog voldoet voor de toekomst en hou me ook nog bezig met andere OS'en zoals Mac, Kali, CAIN, .... . een pc is toch geen dagelijkse aankoop me dunkt ...
trouwens ik bezit ook geen Mac wel een goeie simulator/virtuele machine.
de Windows 11 zal waarschijnlijk pas eind ocktober uitgebracht worden ... de huidige versies zijn zoals hier boven al werd aangegeven eerder nog in een test fase en draait men bijvoorkeur in een virtuele omgeving ..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.