Windows 8 Media Center Pack toevoegen aan jouw versie van Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Voeg Windows Media Center toe aan Windows 8 Pro

Als Windows 8 Pro op je pc is geïnstalleerd en je wilt Windows 8 Media Center Pack hebben om met Windows Media Center live tv-programma's te kunnen bekijken en opnemen, kun je gebruikmaken van de volgende speciale aanbieding:
Windows 8 Media Center Pack is gedurende een beperkte periode gratis verkrijgbaar **

Om een gratis productcode en Windows 8 Media Center Pack te kunnen ontvangen, moet je een geldig e-mailadres opgeven in de daarvoor bestemde ruimte.
Zodra je je gratis productcode ontvangt via het door jou opgegeven e-mailadres, volg je de instructies voor het toevoegen van Windows 8 Media Center.
Deze installatie gegevens worden je ook nog eens toegezonden samen met de licentie key van de Media Center

zie Voeg functies toe - Microsoft Windows
 
werkwijze om het W.M.Center toe te voegen ..

*plaats je muis rechtsboven aan in het scherm en sleep deze selecteer hier nu "Zoeken "
*typ in het zoekvenster " Onderdelen toevoegen en klik verder op " Instellingen "
*klik verder op " Functies toevoegen aan Windows8"
*klik nu op " ik heb de producktcode gekocht " ( de gratis aangevraagde product key word na 24 uren toegestuurd , deze word hier dan ook bedoeld )
*geef de productcode in en klik op " Volgende "
*Accepteer "de voorwaarden en klik op " Onderdelen toevoegen "
*UW pc word Automatisch opnieuw opgestart , waarna de W.M.Center klaar is voor gebruik
 
had ik ook al geplaatst.
maar er was iemand die d8t er anders over...;!
deze iemand was ik... jouw bericht vermelde ook nog iets anders ....
namelijk om de slmgr -ipk te gebruiken ....en dat mocht en mag je niet vermelden !
 
deze iemand was ik... jouw bericht vermelde ook nog iets anders ....
namelijk om de slmgr -ipk te gebruiken ....en dat mocht en mag je niet vermelden !

Stond er een code bij? Of enkel het slmgr -ipk commando?
 
om eerlijk te zijn , dit weet ik niet met zekerheid te zeggen ,maar denk dat er een code bij vermeld stond..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan