Hoe ziet jouw grafische desktop er uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Timo

Gast
Blijf dit een mooi soort draad vinden. Je komt erg mooie pareltjes tegen :)

Ik begin wel ;)
HytFI.png
 
rMx3t.png


U ziet het goed, Windows 2000, jawel. Mijn hoofd-windows naast XP. Voor basic tasks als tekstverwerken die niet kunnen op Linux gebruik ik W2K. Spellekes speel ik op WinXP :)

EDIT: Voor een groter plaatje klik je rechts op de afbeelding --> afbeelding bekijken.
Dat werkt zo in FF. IE weet ik niet.
 
Desktop14.062012.JPG

Dit is die van mij.
► De achtergrond? Die is roterend. Om de 30 sec. een ander beeld. Zo komen er 1000 voorbij. Maar die van Q en T niet. Ik heb geen vriendin/vrouw met Brasiliaanse roots. Dat is dan ook het enige probleem.
► Shortcuts zijn er ook omdat de dubbele taakbalk niet volstaat, maar die zijn via > rechtsklik > beeld > vinkje weg. Niet zichtbaar. Als je dat wilt zien, zeg je het maar.

Walter
 
► Da's die van jullie. Gedeeld met zijn tweeën. Nu staat het internet er vol van. Google maar eens naar 'Babes' of gebruik de Inprivate knop als je geen sporen wilt achterlaten. We discussiëren toch techniek op deze site?

► Nu had ik mijn fototoestel eens bij en ontmoette mijn buurvrouw met een lief katje in haar armen. Ik vroeg: "Mag ik je poesje eens fotograferen?". Ze zei: "Jazeker, maar wie gaat dan mijn kat ondertussen vasthouden". Gebruikte telestand: x10. Lens f 2.8. Camera: Panasonic. Toch techniek op de site...

MvG,
WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan