Opgelost Bereikbaarheid beperken android app

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 23728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Samsung Galaxy A50 ben er voor de rest wel content van.
Dus Samsung rommel. Dat is een test model voor de volgende generatie S modellen. Dus als je een Samsung koopt of een Note of een S. Al de rest is rommel. Ik kan het weten, Android is mijn ding. Geloof me maar op mijn woord. Al dat verheerlijken van dit merk is marketing.
 
Dus Samsung rommel. Dat is een test model voor de volgende generatie S modellen. Dus als je een Samsung koopt of een Note of een S. Al de rest is rommel. Ik kan het weten, Android is mijn ding. Geloof me maar op mijn woord. Al dat verheerlijken van dit merk is marketing.
En zelf gebruik je een Huawei ? Beter dan een Samsung ???
 
Ik gebruik een OnePlus 2 - nog uit de prille tijd van het merk maar gewoon een DIJK van een toestel én een heel toegankelijke Android-fork...
Enkel nu, na al die jaren begint de batterij-capaciteit wat af te nemen en zit ik binnenkort dus voor een dillemma. Die OnePlus toestellen zijn ondertussen al niet meer de prijsbrekers die ze bij de lancering waren...
 
Ik heb wat apps hiervoor opgezocht maar das allemaal brol, ik zal dan maar roeien met de riemen die ik heb en ik zal dan maar gebruik blijven maken van NIET STOREN, maar toch allemaal bedankt om mee na te denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan