Beeldscherm gaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mokkapunt

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn beeldscherm Acer LCD. Die gaat sinds een paar dagen elke dag wel 1 a 2 keer zomaar uit en dan zie ik in beeld geen signaal. Dan moet ik de computer uit en aan zetten. Ik heb er niet zoveel verstand van dus misschien kan iemand mij hier helpen?

Groetjes,
 
ik blaas die van mij zo een 2 keer per jaar met de compressor in mijn garage uit
maar als je zo iets doet moet je wel opletten van vocht in de lucht want daar
kan een pc absoluut niet tegen daar gaan ze wel aan kapot of (onpl) (lachen)

Kijk hier wel mee uit, want met de luchtstroom van de kompressor, gaat de fan hard draaien en deze zal stroom opwekken omdat hij als dynamo / generator gaat werken. Hierdoor kan de spanning te hoog oplopen en kan er elektronica beschadigen.
Haal daarom altijd de aansluitdraden van de fan los, of hou deze met de vingers tegen zodat deze niet kan gaan draaien.
 
Kijk hier wel mee uit, want met de luchtstroom van de kompressor, gaat de fan hard draaien en deze zal stroom opwekken omdat hij als dynamo / generator gaat werken. Hierdoor kan de spanning te hoog oplopen en kan er elektronica beschadigen.
Haal daarom altijd de aansluitdraden van de fan los, of hou deze met de vingers tegen zodat deze niet kan gaan draaien.

Doen wij altijd pluis maar toch bedankt voor de informatie (y)
 
ik gebruik zo,n een pompje waar je luchtmatrassen mee opblaast en inderdaad als je een laptop moet demonteren niet gemakkelijk heb het al eens gedaan open doen gaat maar owee als je dat terug moet dicht.onder mijn laptop staat een verkoeler die in de laptop lucht blaast en deze dient om alle elecktronica niet laten te overhitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan