Opgelost Beeldscherm Wind.10

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste
Sinds ik mijn PC niet meer afleg s'avonds, zet ik hem via Start, Aan/uit op Slaapstand.
Ik heb mijn beeldscherm staan op "Slaapstand van PC inschakelen op 30 min", maar dit doet hij niet meer.
Weet iemand een oplossing, waarvoor dank.
 
Oplossing
klik verder op extra energie instellingen ..
in het volgend scherm klik je verder op " selecteren wanneer het beeldscherm moet worden uitgeschakeld " en in het daar op volgend scherm klik je verder op "geavanceerde energie instellingen wijzigen "
ga vervolgens na wat er ingesteld staat bij beeldscherm .. dient er iets aangepast te worden dien je deze instelling ook te bewaren .
betreft het om een desktop te gaan met een extern scherm kun je toch ook het scherm zelf uitzetten .
*hoe staan trouwens de geavanceerde energie instellingen betreffende het scherm .
 
Zo staat het, ik ken er wel nie veel van hoor.
beeldscherm.JPG
 
klik verder op extra energie instellingen ..
in het volgend scherm klik je verder op " selecteren wanneer het beeldscherm moet worden uitgeschakeld " en in het daar op volgend scherm klik je verder op "geavanceerde energie instellingen wijzigen "
ga vervolgens na wat er ingesteld staat bij beeldscherm .. dient er iets aangepast te worden dien je deze instelling ook te bewaren .
 
Oplossing
klik verder op extra energie instellingen ..
in het volgend scherm klik je verder op " selecteren wanneer het beeldscherm moet worden uitgeschakeld " en in het daar op volgend scherm klik je verder op "geavanceerde energie instellingen wijzigen "
ga vervolgens na wat er ingesteld staat bij beeldscherm .. dient er iets aangepast te worden dien je deze instelling ook te bewaren .
Ok bedankt opgelost, dit mag gesloten worden en goeie feestdagen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan