Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een vraagje betreft Windows 10 defender. Kan ik deze instellen dat deze dagelijks op een bepaald tijdstip of op bepaalde datum automatisch laat scannen?

Alvast bedankt

Swatjen
 
Ik gebruik Defender niet, maar volgens mij is dit een realtime bescherming en is hiervoor dus geen instelling nodig om deze op een bepaald tijdstip of datum te laten scannen.
 
Ik heb effe snel voor je gezocht, maar je moet deze realtime beveiliging wel zelf inschakelen: Bad Request

In het filmpje is trouwens ook te zien hoe je de tijden van scannen kunt instellen.
Maar mijn aanbeveling zou realtime zijn.
 
denk niet dat dit mogelijk is daar ik deze niet gebruik kan ik dit ook niet nagaan ..
je zou eens bij de instellingen moeten kijken en desnoods van elke scherm weergave betreffende deze instellingen een afbeelding hier neer zetten ...(hou persoonlijke gegevens verborgen !)

*ik zie dat Lana het heeft over de realtime beveiliging (persoonlijk) zou ik deze zeker niet gaan uitzetten indien ik deze defender zou gebruiken .(standaard staat deze dus al aan !)
 
ik heb windows 10 dus wou het even testen maar blijkbaar kan ik hem niet inschakelen omdat er al een andere beveiliging op men pc staat

01Knipsel.jpg

001Knipsel.JPG
 
je krijgt gewoon de melding dat het hoog tijd word om eens een scan te draaien omdat dit dus al een hele tijd geleden is ...

Ashampoo_Snap_2015.11.07_15h00m20s_001_.png

*meer is er niet aan de hand ...dus start de scan op en je zult zien dat de defender van oranje naar groen veranderd ...laat de defender eerst updaten voordat de scan gestart word !
 
ben de hele handleiding windows defender gaan lezen bij Hp support en nergens gelezen dat het op een bepaald tijdstip of op bepaalde datum automatisch kan laat scannen
dus zal zelf aanklikken zijn als je wil scannen

sucses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan