Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Qtex ge zet weer iets te snel he maat bedoel de dag ik format doe...zal ik alles netjes installeren en dan image maken tegen de dag ik weer pruts....alles heb...
ik begrijp best dat je eerst een image aanmaakt ..
jij wilt dan eerst een format doen vooralleer je de image ga terug plaatsen ...
wel je dient géén format te doen !
je kan gewoon de image terug plaatsen..
Ik wil nog wel een kanttekening plaatsen met een voorbeeld.
Stel je hebt een pc met een zware besmetting dat nog niet actief is en je maakt hier een Image van.
Een aantal dagen later begint de besmetting actief te worden waarna je besluit de Image waarvan je denkt dat hij goed is terug te zetten.
Zie nu hier wat er gebeurd: Je zet dan dus een geinfecteerde Image terug waarna de pc binnen korte tijd weer dienst zal weigeren.
Je moet je dus afvragen of je een Image wilt maken van een pc die de nodige risico's kan bevatten.
Zelf zal ik dit nooit doen en ik raad dit trouwens niemand aan.
Als je een betrouwbare Image wilt hebben is het het beste om helemaal opnieuw te beginnen met een nieuwe installatie en alle programma's er opnieuw opzetten. Zorg wel dat je van alle belangrijke data een goede Backup hebt gemaakt.
Daarna alle bestanden terugzetten. Pas dan maak je een Image.
Ik wil altijd graag een goede betrouwbare Image hebben en die maak je niet van een systeem van bijvoorbeeld enkele jaren oud. Ook niet van een systeem van een paar weken oud en vele kwaadaardige site's bezocht te hebben.
@Pluis zo zal ik het doen Als je een betrouwbare Image wilt hebben is het het beste om helemaal opnieuw te beginnen met een nieuwe installatie en alle programma's er opnieuw opzetten. Zorg wel dat je van alle belangrijke data een goede Backup hebt gemaakt.
Daarna alle bestanden terugzetten. Pas dan maak je een Image.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.