Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom dan al die moeite doen als alles voorhanden is op Spotnet. Zoek maar eens op "Hits 1960" Allemaal mooie aparte CD's. Zo te branden op wat je maar wenst.
Waarom dan al die moeite doen als alles voorhanden is op Spotnet. Zoek maar eens op "Hits 1960" Allemaal mooie aparte CD's. Zo te branden op wat je maar wenst.
Toch weinig met hits 1960 te maken.
Een deeltje van De Pre historie 1960-2000
Vier posts van Classical Albums 1960-2016
Wat die 3 films te maken hebben met audio... of hits 1960 weet ik niet.
Toch weinig met hits 1960 te maken.
Een deeltje van De Pre historie 1960-2000
Vier posts van Classical Albums 1960-2016
Wat die 3 films te maken hebben met audio... of hits 1960 weet ik niet.
Je hebt gelijk Mik. Ik doe het zo nu verder met Spotnet. Ik had er al naar gezien, doch vond niets omdat ik een andere zoekopdracht ingaf. Bedankt voor de oplossing.
Dag Skippy, jou programma "Audacity" heb ik opgeslagen voor het geval ik het zou nodig hebben. Het ziet er een mooi programma. Maar ik zal nu verder werken met Spotnet zoals Mik voorstelt. Ik had er eens naar gekeken, doch ik gaf een verkeerde zoekterm in en zo gaf hij niets aan. Nu lukt het me heel goed om op te slaan en audi's te branden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.