Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bernard geeft wel aan dat hij dus een mp3 bestand heeft gedownload tenzij hij dit eerst ga omzetten naar WMA heb jij Skippy gelijk echter denk ik niet dat bernard deze ga omzetten en gewoon het mp3 behoud.
Overal is een Audio CD van te maken, je hebt alleen een limit van 74 of 80 minuten. Ligt er aan welke CD rom's je gekocht hebt.
Wat jij gedownload hebt is 4,8 uur = 288 minuten. Dat zijn dan dus 4 CD rom's. Het wordt dan een beetje passen en meten met de lengte van de nummers om niet boven de 74 of 80 minuten te komen.
Van een totale lengte van bijvoorbeeld 90 minuten kun je geen Audio CD maken, je zal dan wat nummer of tracks op de CD moeten skippen en deze op een andere CD branden.
Dus zou het moeten lukken met wat je in nr 4 schreef?
Het is inmiddels een beetje een warrig geheel geworden in dit topic door alle zijwegen.
Ik ging van de afbeelding uit in bericht #14 87 items 4,8 uur. audio
Maakt ook allemaal niets uit of je 2 of 40 Audio cd's moet maken. De werkwijze is precies hetzelfde.
Je mag er van mij een slotje op zetten hoor.
Ik bedank iedereen voor de hulp.
Daar ben ik het niet mee eens, je stelt een vraag en dan zou het fijn zijn als we weten of je iets aan alle info hebt gehad en dat het daarna dan ook gelukt is.