Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb van Youtube mp3 gedownload van 84 MB.. Ik zou daar een audio cd van maken. Dit bestand moet eerst geconverteerd worden? Hoe gebeurt dit aub?
 
@bernard jouw bestand is maar 84MB vermeld je ...dan moet dit zeker op een cd gaan indien je deze brand als mp3..
ik heb hier juist eens een cd genomen waar er maar 87 mp3's op staan en deze is 295MB in omvang ...

942fbd0acf-Ashampoo_Snap_2017.09.25_19h51m09s_001_.png


*ik schat dat het bestand van u indien gebrand als mp3 een afspeelduur heeft van 120 minuten

Qtex, ik geef eens voorbeeld: deze link Greatest Hits Of The 60's - YouTube hits of 1960' heb ik gedownload naar mijn schijf. Nu wil ik wat ik heb gedownload op een cd branden.
 
effe geduld ben deze aan het downloaden m.a.w. enkel het audio bestand als mp3 dus ..
er zit tussen elke song ruim 2 seconden stilte dit is ruim voldoende om het bestand te verdelen ...maar denk dat dit zelfs niet nodig zal zijn !
 
@bernard ik heb hier verschillende cd's met enkel maar mp3's er op met een speelduur van ruim 4 uur/cd ...ideaal voor in de auto ..er staan zowat 165 mp3's op 1 cd
Dan moet je wel een player hebben die een mp3 kan afspelen. Veel cd players kunnen dat niet en zal je van het mp3 bestand een cd moeten branden. Dan heb je wel te maken met de limiet van een cd rom en dat is zoals ik vermeld heb 74 of 80 minuten
 
ik heb het binnen en dit bestand is hier 103MB groot afspeelduur in Windows Media Player ruim 112 minuten ...

95e1e6059f-Ashampoo_Snap_2017.09.25_21h48m03s_001_.png

95e392366c-Ashampoo_Snap_2017.09.25_21h48m49s_002_.png


*brand ik dit bestand op een cd met de ashampoo burning studio als een mp3 schijfje dan is deze cd bijlange niet vol bezie de afbeelding hier onder ..
95ed8af9e5-Ashampoo_Snap_2017.09.25_21h53m20s_003_.png
 
Dan moet je wel een player hebben die een mp3 kan afspelen. Veel cd players kunnen dat niet en zal je van het mp3 bestand een cd moeten branden. Dan heb je wel te maken met de limiet van een cd rom en dat is zoals ik vermeld heb 74 of 80 minuten

Die tijd is toch al heel lang voorbij of je moet nog een cd-speler uit de oude doos hebben...
 
bernard geeft wel aan dat hij dus een mp3 bestand heeft gedownload tenzij hij dit eerst ga omzetten naar WMA heb jij Skippy gelijk echter denk ik niet dat bernard deze ga omzetten en gewoon het mp3 behoud.
 
ik heb het binnen en dit bestand is hier 103MB groot afspeelduur in Windows Media Player ruim 112 minuten ...

95e1e6059f-Ashampoo_Snap_2017.09.25_21h48m03s_001_.png

95e392366c-Ashampoo_Snap_2017.09.25_21h48m49s_002_.png


*brand ik dit bestand op een cd met de ashampoo burning studio als een mp3 schijfje dan is deze cd bijlange niet vol bezie de afbeelding hier onder ..
95ed8af9e5-Ashampoo_Snap_2017.09.25_21h53m20s_003_.png

Nu weet ik wat ik fout deed Qtex: ik werk ook met ashampoo. Ik ging naar "muziek" en dan naar "audio cd maken".
 
Als u een mp3-cd wilt branden kunt u best mp3's met een bitsnelheid van 320 kbps gebruiken want anders gaat de kwaliteit minder zijn. Er zullen dan wel minder liedjes op een cd gaan.
 
Uw "punt" was wel dat veel cd-players geen mp3 kunnen afspelen.
Daar gaat mijn antwoord over.

Dit staat in de topicstart: Ik heb van Youtube mp3 gedownload van 84 MB.. Ik zou daar een audio cd van maken.

Een Audio CD is een Audio CD en geen CD met MP3 bestanden. Als iemand dit vraagt in een topicstart zal dit z'n reden hebben.

En het is nu eenmaal zo dat veel CD players geen MP3 kunnen afspelen. Ze zijn zelfs nog nieuw te koop: Lenco SCD-24 draagbare radio / CD speler roze? Bestel nu bij wehkamp.nl

Dus wat nou ouwe doos ????

Specificaties

CD-spelerJa
MP3's afspelenNee
Digitale radio (DAB+)Nee
USB aansluitingNee
Retro-lookNee
KleurRoze
MerkLenco
FabriekstypeSCD-24

-draagbare-radio-cd-speler-roze-roze-8711902022107.jpg
 
Dit staat in de topicstart: Ik heb van Youtube mp3 gedownload van 84 MB.. Ik zou daar een audio cd van maken.

Een Audio CD is een Audio CD en geen CD met MP3 bestanden. Als iemand dit vraagt in een topicstart zal dit z'n reden hebben.

En het is nu eenmaal zo dat veel CD players geen MP3 kunnen afspelen. Ze zijn zelfs nog nieuw te koop: Lenco SCD-24 draagbare radio / CD speler roze? Bestel nu bij wehkamp.nl

Dus wat nou ouwe doos ????

Specificaties

CD-spelerJa
MP3's afspelenNee
Digitale radio (DAB+)Nee
USB aansluitingNee
Retro-lookNee
KleurRoze
MerkLenco
FabriekstypeSCD-24

Bekijk eens de middelste foto (schuine stand) vergroot die een beetje en zie eens wat daar in grote letters staat....

"MP3"
 
Topic gaat over een audio CD. Dus GEEN data CD met een MP3 bestand erop. Maw dus best mogelijk dat een mp3 van 84MB (aan mindere kwaliteit) waarschijnlijk meer data bevat dan wat de audio CD bied.

Wat een audio CD betreft in de muziekwereld; voor de modale gebruiker mss achterhaalt. Streaming en andere digitale formaten zijn in. Maar wat audiophile en professioneel gebruik betreft, zijn de klassiekers nog altijd meer gewaardeerd. Ik heb hier deze week nog een kwalitatieve (Arcam) CD speler van 22+ jaar gereviseerd. Doet het terug uitstekent en klinkt geweldig. Volgende op men lijstje is een Thorens TD 160 MKII platenspeler van 35+ jaar reviseren. Nog zo'n pareltje.
 
Bekijk eens de middelste foto (schuine stand) vergroot die een beetje en zie eens wat daar in grote letters staat....

"MP3"

Kan er wel op staan, maar ik ga altijd van de spec's die erbij vermeld worden van het apparaat. En nogmaals, er werd gevraagd een Audio CD te branden en dat is de kern van dit topic !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan