Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@bernard jouw bestand is maar 84MB vermeld je ...dan moet dit zeker op een cd gaan indien je deze brand als mp3..
ik heb hier juist eens een cd genomen waar er maar 87 mp3's op staan en deze is 295MB in omvang ...
*ik schat dat het bestand van u indien gebrand als mp3 een afspeelduur heeft van 120 minuten
Dan moet je wel een player hebben die een mp3 kan afspelen. Veel cd players kunnen dat niet en zal je van het mp3 bestand een cd moeten branden. Dan heb je wel te maken met de limiet van een cd rom en dat is zoals ik vermeld heb 74 of 80 minuten@bernard ik heb hier verschillende cd's met enkel maar mp3's er op met een speelduur van ruim 4 uur/cd ...ideaal voor in de auto ..er staan zowat 165 mp3's op 1 cd
Dan moet je wel een player hebben die een mp3 kan afspelen. Veel cd players kunnen dat niet en zal je van het mp3 bestand een cd moeten branden. Dan heb je wel te maken met de limiet van een cd rom en dat is zoals ik vermeld heb 74 of 80 minuten
De topic vraag was om een cd te branden endan geef ik geen antwoord om een cd met mp3 bestand te branden.Die tijd is toch al heel lang voorbij of je moet nog een cd-speler uit de oude doos hebben...
ik heb het binnen en dit bestand is hier 103MB groot afspeelduur in Windows Media Player ruim 112 minuten ...
*brand ik dit bestand op een cd met de ashampoo burning studio als een mp3 schijfje dan is deze cd bijlange niet vol bezie de afbeelding hier onder ..
De topic vraag was om een cd te branden endan geef ik geen antwoord om een cd met mp3 bestand te branden.
Uw "punt" was wel dat veel cd-players geen mp3 kunnen afspelen.
Daar gaat mijn antwoord over.
Dit staat in de topicstart: Ik heb van Youtube mp3 gedownload van 84 MB.. Ik zou daar een audio cd van maken.
Een Audio CD is een Audio CD en geen CD met MP3 bestanden. Als iemand dit vraagt in een topicstart zal dit z'n reden hebben.
En het is nu eenmaal zo dat veel CD players geen MP3 kunnen afspelen. Ze zijn zelfs nog nieuw te koop: Lenco SCD-24 draagbare radio / CD speler roze? Bestel nu bij wehkamp.nl
Dus wat nou ouwe doos ????
Specificaties
[TABLE="class: kenmerken"]
[TR]
[TH]CD-speler[/TH]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]MP3's afspelen[/TH]
[TD]Nee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]Digitale radio (DAB+)[/TH]
[TD]Nee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]USB aansluiting[/TH]
[TD]Nee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]Retro-look[/TH]
[TD]Nee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]Kleur[/TH]
[TD]Roze[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]Merk[/TH]
[TD]Lenco[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH]Fabriekstype[/TH]
[TD]SCD-24[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Bekijk eens de middelste foto (schuine stand) vergroot die een beetje en zie eens wat daar in grote letters staat....
"MP3"