Archos

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

georgine

Gast
Deze tablet weigert apps te installeren.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt,
Georgine
 
Er stond gelukkig niets op wat ik niet mocht kwijtraken. Dus als ik nog eens de hand kan leggen op mijn zoon zijn laptop zou alle ellende van de baan moeten zijn.

Van zodra we dit hebben uitgeprobeerd laat ik u iets weten.

Bedankt en nog een prettige feestdag.
Georgine
 
dat staat nogthans vermeld op de site waar je de update zelf heb opgehaalt ....ARCHOS

ik heb deze engelse tekst effe vrij vertaalt ....

1..Download het archief "updateA7HT.zip".
U kunt deze bijvoorbeeld opslaan op het bureaublad van uw computer .

2..Sluit de USB-kabel aan op uw ARCHOS 7 home tablet en uw computer, zodat de ARCHOS wordt gezien als een externe harde schijf .

3..Pak het archief "updateA7HT" die je net hebt gedownload uit naar uw ARCHOS 7 home tablet.
Plaats het niet in een map van de ARCHOS , maar plaatst deze in de hoofdmap van het apparaat.

4..Verwijder veilig uw apparaat zoals gewoonlijk met behulp van de groene "veilig loskoppelen" pijl in het systeemvak.

5..De ARCHOS 7 home tablet herkent automatisch deze update en er verschijnt een berichtvenster met de vraag of u deze nieuwe firmware wenst te installeren.
Voor dat u hier toe de opdracht geeft en verder klikt op de "Install", toets
moet u de lader / adapter DC-IN aansluiten aan uw apparaat , dit om te voor komen dat deze uitvalt tijdens het updaten ...

6. Nadat de firmware-update is voltooid, zal uw Archos 7 home tablet automatisch opnieuw opstarten.
U gaat dan naar de installatie-wizard.
Je gaat de basisinstellingen van uw archos tablet opnieuw dienen te configureren, maar ook zal u updates van de vooraf geïnstalleerde toepassingen, waaronder de speciale AppsLib applicatiedie je toegang geeft tot de toepassingen winkel en honderden gratis applicaties terug vinden .
U kunt dan opnieuw alle toepassingen die werd verwijderd tijdens de update ,
op nieuw gaan downloaden.
 
Laatst bewerkt:
U hebt gelijk maar wij waren niet zeker of mijn toestel wel een cupcake was. Heb dat bestandje daarstraks gedownload maar nu is het wachten tot mijn zoon langskomt vooraleer ik het op mijn tablet kan plaatsen aangezien mijn PC vastloopt als ik de tablet aansluit.

Van zodra dit gebeurt is laat ik dit via deze site weten.
 
je zei !!
Heb ondertussen zo'n pdf bestand op mijn SD card geplaatst maar weet nu niet hoe ik dit op mijn tablet kan openen.
dit kan dus nooit een pdf zijn .....zie hier heb deze zelf opgehaald maar kan daar verder niets mee doen dus ..omdat ik géén tablet gebruik !
Bekijk bijlage 9188Bekijk bijlage 9189Bekijk bijlage 9190
het komt er dus op neer dat jij , wat je ziet in de eerste afbeelding in zijn geheel in de Hoofdmap van dit apparaat plaatst ...( in de hoofdmap van je tablet dus )
dan koppel je deze los van de pc met de groene pijl en daarop zal jouw toestel de nieuwe update herkennen en deze ook verder installeren ..
belangrijk is dat jij je toestel aansluit op de lader voordat je op de toets " instal " klikt
nadat de update voltooit is start uw toestel vanzelf weer op ...laat dit dan ook gebeuren
na dat deze herstart is kun je de basis fucnties weer instellen ... zie bericht 18
 
Sorry, ik had met citaat moeten reageren. Ik weet wat ik moet doen met dat APK bestand maar ik moet wachten op mijn zoon zijn laptop.
Het berichtje betreffende het pdf bestand was bedoeld voor Mik.

Mijn excuses voor het ongemak.
 
tja het kan soms verstrooiend zijn ...het zouw tevens fijn zijn mocht iedereen met een citaat beginnen ...
kwestie om mis verstanden te vermijden..maar dan nog !!

ok fijn dat je laat weten hoe het verder moet ....effe wachten tot je zoon je verder komt helpen ermee ...
je laat maar iets horen hoe het verlopen is , nadien ..
 
tja het kan soms verstrooiend zijn ...het zouw tevens fijn zijn mocht iedereen met een citaat beginnen ...
kwestie om mis verstanden te vermijden..maar dan nog !!

ok fijn dat je laat weten hoe het verder moet ....effe wachten tot je zoon je verder komt helpen ermee ...
je laat maar iets horen hoe het verlopen is , nadien ..


;) Daar kan je op rekenen (met citaat)

Grtjs,
Georgine
 
dat staat nogthans vermeld op de site waar je de update zelf heb opgehaalt ....ARCHOS

ik heb deze engelse tekst effe vrij vertaalt ....

1..Download het archief "updateA7HT.zip".
U kunt deze bijvoorbeeld opslaan op het bureaublad van uw computer .

2..Sluit de USB-kabel aan op uw ARCHOS 7 home tablet en uw computer, zodat de ARCHOS wordt gezien als een externe harde schijf .

3..Pak het archief "updateA7HT" die je net hebt gedownload uit naar uw ARCHOS 7 home tablet.
Plaats het niet in een map van de ARCHOS , maar plaatst deze in de hoofdmap van het apparaat.

4..Verwijder veilig uw apparaat zoals gewoonlijk met behulp van de groene "veilig loskoppelen" pijl in het systeemvak.

5..De ARCHOS 7 home tablet herkent automatisch deze update en er verschijnt een berichtvenster met de vraag of u deze nieuwe firmware wenst te installeren.
Voor dat u hier toe de opdracht geeft en verder klikt op de "Install", toets
moet u de lader / adapter DC-IN aansluiten aan uw apparaat , dit om te voor komen dat deze uitvalt tijdens het updaten ...

6. Nadat de firmware-update is voltooid, zal uw Archos 7 home tablet automatisch opnieuw opstarten.
U gaat dan naar de installatie-wizard.
Je gaat de basisinstellingen van uw archos tablet opnieuw dienen te configureren, maar ook zal u updates van de vooraf geïnstalleerde toepassingen, waaronder de speciale AppsLib applicatiedie je toegang geeft tot de toepassingen winkel en honderden gratis applicaties terug vinden .
U kunt dan opnieuw alle toepassingen die werd verwijderd tijdens de update ,
op nieuw gaan downloaden.

De update werd geïnstalleerd en op mijn SD card staat nu een map met system/APK waar ik onder common een helebool applicaties terugvind die ik terug kan installeren. Maar wanneer ik de Droid Comic Viewer daarin plaats en probeer te installeren krijg ik terug: deze app kan niet op deze telefoon geïnstalleerd worden.

En onder toepassingen vindt ik nog steeds die "onbekende bronnen" niet terug.

Wat nu?

Grtjs,
Georgine
 
zoals ik al eerder zei gebruik ik zelf géén tablet , maar vermoed ik dus dat je de fout bega om alles op je SDcard te installeren , terwijl ik het vermoeden heb dat dit dus op het toestel zelf moet geinstalleerd worden ...

waarom spreekt men anders in punt3 om het bestand rechtstreeks in de hoofdmap te plaatsen van het apperaat
3..Pak het archief "updateA7HT" die je net hebt gedownload uit naar uw ARCHOS 7 home tablet.
Plaats het niet in een map van de ARCHOS , maar plaatst deze in de hoofdmap van het apparaat.
 
Waarschijnlijk heeft mijn zoon het verkeerd begrepen, gelukkig heeft hij zijn laptop hier laten staan. Zal het maandag zelf nog eens proberen want nu gaan we lekker profiteren van het mooie weer terwijl we nog de kans hebben.

Tot dan.

Georgine.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan