Archos core 101 G3

Status
Niet open voor verdere reacties.

wivy

Steunend lid
Vip Lid
Heb het volgend probleem met deze tablet:inloggen op mijn G- account lukt niet, kan het toestel niet koppelen. Op mijn G-account zie ik dat hij efkes aanwezig was, maar sebiet uitgelogd was … Toestel uitgeschakeld, + zijde volume ingedrukt, adapter aangesloten … kwam zo terug in een menu: fabrieksinstelling. Deze al een paar maal uitgevoerd … Nog altijd Noppes … toestel blijft niet aangemeld bij mijn Google account. Wie heeft een suggestive om dit euvel terug in orde te krijgen. Alvast bedankt.
 
Is dit een Androïd tablet of een IPad?
Met een Androïd zou dit moeten beperkt worden met email en (juiste) paswoord. Toch zeker als het internet ingeschakeld is.
 
't is een Androïd en tot grootte schande wist ik voordien niet dat het ding wifi nodig had ... .
Ik heb zelf een Ipad en weet er veel van ...
Androïd is vreemd voor mij
 
Bij een verse start,kan men enkel keyboard en daarna de wifi instellen,vervolgens aanmelden bij Google. That is it, de rest is onbereikbaar! Totdat je aangemeld zijt ... vreemd???
 
Ik begin stilaan het vermoeden te krijgen dat het nog gekoppeld is aan de vorige eigenaar ... dit verschijnt en verdwijnt zeer snel:
log in met de eigenaaraccount voor dit apparaat.
maw de dochter is in het zak gezet .... . De jeugd hoeft niet te luisteren naar ouderen, waarom zouden ze ...
wie ze kont verbrand moet maar op de blaren zitten!
Mag slotje op.
 
In zo een geval, terug naar fabrieksinstellingen. Te vinden in instellingen.
zie #1: ' … Toestel uitgeschakeld, + zijde volume ingedrukt, adapter aangesloten … kwam zo terug in een menu: fabrieksinstelling. Deze al een paar maal uitgevoerd … Nog altijd Noppes … toestel blijft niet aangemeld bij mijn Google account '
Hopeloos dus! Toestel komt uit een kringwinkel ...

PS: Het toestel komt in een zwart scherm met 5 instellinge, waar onder Fabrieksinstelling (te kiezen met volume min-toets), gevolgd door enter= on/off toets/
 
Is er misschien een minuscuul klein gaatje aanwezig waar achter een resetbutton zit
Het zal niet helpen met een softreset maar je weet nooit
 
Laatst bewerkt:
In zo een geval, terug naar fabrieksinstellingen. Te vinden in instellingen.


Dat zou diefstal wel heel interessant maken. Men steelt een toestel (laptop, tablet, smartphone), zet het toestel terug op fabrieksinstellingen, plaatst zijn gegevens erop en de dief zou er zonder problemen mee kunnen werken.
 
Dat zou diefstal wel heel interessant maken. Men steelt een toestel (laptop, tablet, smartphone), zet het toestel terug op fabrieksinstellingen, plaatst zijn gegevens erop en de dief zou er zonder problemen mee kunnen werken.


Dat is inderdaad mogelijk ja. Met Apple apparaten is dat een stuk lastiger of zelfs niet mogelijk.

 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat u tablet een probleem heeft. Normaal gezien als je je tablet naar fabrieksinstellingen hebt gezet kan je zo een nieuwe account instellen. U dochter is in het zak gezet geweest, maar niet om de reden die u denkt. Wel raar dat hij een google account niet wil nemen. Dat zou normaal gezien zo moeten lukken. Heeft u dochter wel een google account? Indien niet moet er eentje aangemaakt worden he, als je er geen hebt, kan je ook niet inloggen he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan