Tablet Android Archos acces 101 3g

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen met een archos acces 101 3g tablet. Is tablet van dochter, 2 jaar geleden gekregen maar ze wist geen paswoorden of niets meer. Heb dus een hardreset gedaan maar nu vraagt hij mij steeds naar het gmail adres dat op het toestel gebruikt was en kunnen dit niet overslaan. Maar helaas weten we dat ook niet. Heb op internet al vanalles gezocht en geprobeerd maar het lukt mij niet om dit te verhelpen. Weten jullie misschien welke winkel of persoon mij hiermee kan helpen. Heb doos, factuur, alles nog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
niet om je moed weg te nemen, had er ook zo éne, tweedehands gekocht, zolang die tablet niet ontkoppeld is van zijn gmail adres v/d tablet, ...
eind bestemming recupbak containerpark.
Hopeloos dus ...
S6
 
Amai, eentje die zijn mail adres blijft onthouden als je hem naar fabrieksinstellingen terug zet? Dat zou ik toch nog eens willen zien. Het heet niet voor niets fabrieksinstellingen he.
 
Kweetnie of je zo'n ding zomaar naar de fabriekssettings kan zetten zonder eerst ingelogd te zijn.
Ik vraag me af of de TS dus echt een harde reset gedaan heeft.

Met Apple producten kan zoiets niet. Als ik mijn iPhone zou verkopen zoals hij nu is heeft niemand daar iets aan. Dan zal ik hem eerst zelf met mijn inlog naar de factory settings moeten zetten zodat hij weer in de staat is zoals ik hem ooit nieuw aangeschaft heb.
 
Amai, eentje die zijn mail adres blijft onthouden als je hem naar fabrieksinstellingen terug zet? Dat zou ik toch nog eens willen zien. Het heet niet voor niets fabrieksinstellingen he.
en toch is het zo!!!! helaas ..... het apparaat blijft gekoppeld aan zijn vorige eigenaar! om het te ontkoppelen moet je eerst ingelogd zijn, dan kan je pas ontkoppelen .... .
Apple's regel:
Met Apple producten kan zoiets niet. Als ik mijn iPhone zou verkopen zoals hij nu is heeft niemand daar iets aan. Dan zal ik hem eerst zelf met mijn inlog naar de factory settings moeten zetten zodat hij weer in de staat is zoals ik hem ooit nieuw aangeschaft heb.

is hier ook van toepassing!!!!
 
Laatst bewerkt:
en toch is het zo!!!! helaas ..... het apparaat blijft gekoppeld aan zijn vorige eigenaar! om het te ontkoppelen moet je eerst ingelogd zijn, dan kan je pas ontkoppelen .... .
Apple's regel:
Met Apple producten kan zoiets niet. Als ik mijn iPhone zou verkopen zoals hij nu is heeft niemand daar iets aan. Dan zal ik hem eerst zelf met mijn inlog naar de factory settings moeten zetten zodat hij weer in de staat is zoals ik hem ooit nieuw aangeschaft heb.

is hier ook van toepassing!!!!
Klopt volledig, heb er ook zo eentje gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan