Archos

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

georgine

Gast
Deze tablet weigert apps te installeren.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt,
Georgine
 
tot dan ..fijn weekend ..

Hopelijk was het ook voor u een aangenaam weekend.

Ben deze morgen al vroeg aan de slag gegaan en vooraleer ik het bestandje heb geïnstalleerd heb ik eerst de tablet teruggebracht naar de fabrieksinsellingen. Vervolgens heb ik het bestand gekopiëerd naar de verwisselbare schijf waarna ik op de Archos volgend bericht kreeg: "A image file of Firmware version 1.0.15 is found. Internal Memory current version is 1.0.15. Would you like to intall the image file? If so, all the user data and applications installed will be removed.".

Heb op OK gedrukt en de update werd naar behoren uitgevoerd. Maar nadat ik de tablet volledig had geconfigureerd en ging kijken bij "toepassingen - onbekende bronnen" waren die nog steeds niet te vinden. Dit komt waarschijnlijk omdat ik dezelfde firmware versie (1.0.15) heb gedownload als diegene die er reeds op stond.

Zou het niet de eclair vesie zijn die ik moet downloaden om mijn tablet up to date te brengen?

Georgine.
 
dit wil dan zeggen dat er géén nieuwere update beschikbaar is voor jouw ( cupcake )
ga je nu echter toch voor de eclair vesie terwijl deze niet geschikt is voor je toestel , gezien je toestel de naam draagt ARCHOS 7 home tablet mark 1model number A70HB en niet ARCHOS 7 home tablet mark 2model number A70BHT
vrees ik dat het hier ophouwt.

je mag het gerust proberen , maar de verantwoordelijkheid ligt immers bij u ....
je kan desnoods nog altijd deze terug brengen naar de fabrieks instellingen ....en opnieuw de update van de cupcake doen !
 
Archos

dit wil dan zeggen dat er géén nieuwere update beschikbaar is voor jouw ( cupcake )
ga je nu echter toch voor de eclair vesie terwijl deze niet geschikt is voor je toestel , gezien je toestel de naam draagt ARCHOS 7 home tablet mark 1model number A70HB en niet ARCHOS 7 home tablet mark 2model number A70BHT
vrees ik dat het hier ophouwt.

je mag het gerust proberen , maar de verantwoordelijkheid ligt immers bij u ....
je kan desnoods nog altijd deze terug brengen naar de fabrieks instellingen ....en opnieuw de update van de cupcake doen !

Wat denkt u zou die eclair update geen onherstelbare schade kunnen toebrengen aan mijn toestel?
 
U hebt natuurlijk gelijk. 'k zal me er maar bij neerleggen.

Nu is er nog dat andere probleem nl. dat van de Aldiko die mijn strips ('k heb die nochtans geconverteerd naar een EPUB bestand) weigert te lezen. Bij om het even welke strip krijg ik volgende melding: Failed to open book. File is DRM protected. Dat is niet zo want ik heb die zelf ingescand. File is invalid or corrupted. Kan die wel openen op mijn PC met Calibre. Your phone is running low on memory. Aangezien de tablet nog maar pas is geupdate staat er niets anders op dan er oorspronkelijk op stond en op mijn SD card staat slecht één strip.

Ik begrijp er niets van.
 
je heb wellicht de sd card telkens vergeten te formateren ...daarom dat deze aangeeft ""running low on memory"" althans dit vermoeden heb ik ..

wat betreft het niet kunnen openen van je ebooks ...heb je al een adobe ID aangemaakt

 
Weer niets: U heeft een apparaat met Android 1.5 (Cupcake). Gebruikers met apparaten met Android 1.5 kunnen niet gebruikmaken van de website van Google Play en moeten gebruikmaken van de Google Play Store-app op het apparaat.


En bij Google Play Store staat mijn tablet niet in de lijst van de ondersteunende apparaten.


Nu ben ik het echt beu. Ik geef het op. Zal hem nu nog enkel gebruiken om gewone boeken te lezen.

Hartelijk dank voor uw hulp maar vooral voor uw geduld.

Grtjs,
Georgine
 
Aldiko heeft steeds prima gewerkt om gewone boeken te openen maar mijn strips weigert hij pertinent ook al hebben ze een epub format. Ofwel opent hij ze en krijg ik een wit scherm met bovenaan in het midden een blauw vraagtekentje, ofwel krijg ik een venster met de mogelijkheden zoals te zien is in bericht #35.
 
Beste qtex.

U gaat het niet geloven maar ik ben er eindelijk in geslaagd om een comic viewer via appslip op mijn tablet te plaatsen. Blijkbaar werkt de appslip die op de update versie van de cupcake staat toch sneller.

Hartelijk dank voor al uw hulp tijdens mijn soms uitzichtloze zoektocht.

Vriendelijke groeten,
Georgine
 
Droid Comic Viewer; dezelfde die hij niet via mijn USB stick wou installeren maar via de appslib wel. Of de mens overwint de machine.

Grtjs,
Georgine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan