Online apps Amazon - Hoe krijgt men iets in het winkelmandje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Men kan bestellen op de duitse website vanuit België. Mogelijk is dat irrelevant.
Eigenaardig maar eens dat er een artikel wordt getoond, vind il nergens een knop BESTELLEN of similair.
Ik krijg nooit wat in het winkelmandje.

Hoe moet dat ?
Bedankt
 
1. heb je al een account aangemaakt?
2. staat er een prijs bij je gekozen artikel? zoniet dan kan je het niet bestellen!

probeer anders amazon.nl/amazon.fr/ ..... uit een andere zone
 
Op de franse website kan ik inloggen via zelfde mailadres en zelfde wachtwoord.
Ik bekijk hetzelfde artikel (prijs is dezelfde) en daar bots ik op het zelfde probleem: ik kan geen artikel in het winkelmandje krijgen.
Ik ga er van uit dat alle Amazon websites dezelfde layout hebben.
 
Ik ben zopas op Amazon Nederland gaan kijken.
Daar is WEL het volgende te zien in tegenstelling met mijn vorige experimenten.
1649511038981.png
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Als je op een Amazon site producten bestelt bij een andere verkoper dan Amazon, zal de mogelijkheid om te verzenden naar België afhangen van de verkooplanden die de verkoper heeft opgegeven aan Amazon. Deze producten kan je soms niet in je winkelmandje plaatsen .
 
het type van Browser kan wel een problemen geven ,dit is correct wat wivy schrijft alsook het adblock gedoe. Ik heb al meermaals gekocht op Amazon duitsland en Nederland en zonder problemen ,zeker al 20 items ...ook een 3 keer problemen gehad en alles netjes opgelost .Als je een account hebt aangemaakt moet het lukken ...mijn voorkeur is Nederland ,bij problemen ...kan je makkelijk chatten en in het Nederlands.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan