Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi, dan zou ik die kunnen gebruiken en die van mij houden voor wisselstukken.
Wat is je prijs voor dit toestel? Draait het volledig normaal?
Groetjes
Heb je ergens een werkend afbraakmoederbord waar een E2200 processor op past (had die gekocht omdat ik dacht mijn p4 erdoor te vervangen maar moederbord is er niet voor geschikt.
Ik heb enkel nog 2 volledige pc's staan. Voor +-50E kunt U deze wel komen halen.
Indien U dat ziet zitten zal ik eens kijken welke het juist zijn en dan mailen naar U
Ik heb hier nog 5 P4 en PM laptops liggen die tussen 25 en de 60E kosten.
Als U wil wil ik morgen wel kijken welke het juist zijn en dan doormailen.
Ook heb ik nog een P3 liggen die U na aankoop gratis mag meenemen.
Dit zijn allemaal goed werkende laptops, maar als U interesse heeft zou ik niet lang wachten want er is iemand die de prijs voor allemaal samen gevraagd heeft,en ik wil zo eerlijk zijn dat wie eerst komt eerst de laptop(s) krijgt
voor die acer aspire heb ik intresse is het niet mogelijk om die op te sturen ik betaal uiteraard de verzendingskosten.indien u wenst betaal ik op voorhand stuur me via een privebericht je rekening en adres.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.