Software Adobe fotografie abonnement gehakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Beste, Weet niet of Pctuts over lightroom en Photoshop iets weet maar het volgende doet zich voor: heb dat abonnement al twee jaar en werkte tot nu probleemloos.
Mijn besturingssysteem is W10 versie 2004. Al een week kan ik geen enkele applicatie opstarten want dan krijg ik de aanbieding om een proefperiode voor 7 dagen te starten!
Dat is één zaak maar wat me verontrust is het feit dat na enkele opstartpogingen het scherm bevriest en daarna zwart wordt en dan beweegt de cursor zich over het scherm zonder mijn ingrijpen.
Kan dan alleen maar met de startknop op de pc ingedrukt te houden de boel afsluiten. Dit lijkt erop dat mijn desktop gehakt is.
Alle andere programma's werken normaal. Via Google wachtwoordbeheer heb ik kunnen vaststellen dat een vd wachtwoorden van Adobe gehakt is. Heb dat wachtwoord geannuleerd en een nieuw aangemaakt. Toch blijft het probleem bestaan. Heb ook eerst geprobeerd om bij Adobe een oplossing te vinden maar dat is niet erg gebruiksvriendelijk.
Heb Malwarebytes gedraaid en AWD maar die vinden niets.
Dank voor hulp.
Jdr
 
bedankt, maar er staan 8 applicaties (de versie 2018 en 2019 blijven ook staan)om te verwijderen en dat gaat alleen via Adobe Creative cloud. Dat programma kan echter niet opgestart worden omwille van het eerder beschreven probleem. Heb nog eens gezocht over Adobe help enz... maar dat is een grote rotzooi. Misschien abonnement annuleren?
 
Het probleem is dat je in hun help afdeling zo moeilijk de weg vindt, het zou zo eenvoudig zijn om een mail te kunnen sturen met de probleemomschrijving maar je kunt alleen chatten en dat is in het Engels.
 
ik vermoed dat niemand echte ervaring heeft met Adobe creative cloud zal verder Googlen misschien is er toch een helpende hand.
Toch bedankt voor de reacties.
Jdr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan