Windows 10 activatie windows 10 pro

hallo

ik moet een windows 10 pro installeren met geldige key op een laptop
op de laptop stond vroeger een windows maar ik weet niet dewelke
bij activeren werkt dit niet, krijg melding key niet geldig in item activering in configmenu

als ik kijk met PID (om keys te checken ) zie ik dat de key geldig zou zijn, .. is dit een garantie?

als ik kijk met cmd commandos zie ik een andere key , die zal in de bios gebakken zijn
nu , kan men die key verwijderen, want daar zal wel de oorzaak liggen.

heb zelf al geprobeerd met cmd comando s om te activeren, dan krijg ik melding ok
maar bij activering in config blijft key niet geldig

ik heb ook al de key veranderd in register , maar ook zonder resultaat

is daar een oplossing voor, of moet ik opzoek naar welke windows vooraf opstond en die installeren ?

mvg

nee gaat niet n ik zet win home erop geactiveerd , wil bij activatie upgraden en daar krijg ik melding
kan niet upgraden ongeldige key , dus slechte key eigenlijk
hier ga je ergens de verkeerde richting in ..
je kan de W10 home upgraden naar de Pro versie met een up-grade licentie niet met een activatie licentie die je waarschijnlijk op 1 of andere site goedkoop verkregen heb .. met zulke aangekochte licenties kan je enkel opteren voor een verse installatie W10 Pro

*wie zoekt die vind op het internet zulke up-grade licentie om van de home naar de pro te kunnen upgraden .. daarna dien jij dan deze pro te activeren met de aangekochte licentie .

Ashampoo_Snap_donderdag 13 februari 2025_19h35m41s_001_.jpg

deze werd in het filmpje vermeld op de tijdlijn 4.29

Terug
Bovenaan