Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
J.W.;n238643 zei:In de link die ik aangaf ( http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ad-aware.html ) staan de gedetailleerde installatie-instructies.
Daar staat nergens dat men bij de FREE versie op "register" moet klikken.
Enkel voor de betaalde versie moet men het serial nummer ingeven en op "register" klikken.
Qtex;n238650 zei:heb hier nog steeds geen mail ontvangen van hen zodoende kan ik ook hier niet nagaan waar het probleem ligt ...mogelijk bij hen zelf ..
Qtex;n238673 zei:dan zal het wel bij hen zelf gelegen hebben … heb nog steeds geen mail ontvangen van hen met de code.
Qtex;n238675 zei:je bedoeld dat zij geen gmail adres aanvaarden ...dat zou straf zijn ..maar mogelijk !
Qtex;n238684 zei:het uur zou nu ook bij u nu tegoei moeten staan ...bij u stond er een West-Europese tijd ingesteld wat dus een verkeerde tijdzone is ...
Qtex;n238686 zei:ik heb dit effe voor je aangepast door me effe in te loggen op je account …
*Moderator Notice: denk nu niet dat wij de beheerders dit constant doen enkel indien het betreffend lid aangeeft dat er iets mis is ..en we het vermoeden hebben dat het lid niet weet waar dit aan te passen is .