Windows 10 ACRONIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Ik werk met Acronis om mijn back ups te maken maar zit nu met een groot probleem . ik heb zowel acronis 2019, 2019 premium en 2020.stomme fout van mij want ik krijg nu de melding dat ik te veel activatie's heb lopen.
gevolg is dat ik er niet meer kan mee werken.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want ik krijg nog maar 28 dagen om dit probleem op te lossen. vermits dit betalende abonnementen zijn is dat wel vervelend. Ik denk dat ik contact met acronis zal moeten opnemen maar ik kan geen Engels en ik vind niks in het Nederlands waar ik eventueel zou naar kunnen bellen.
Kunnen jullie mij daar mee helpen, zou wel handig zijn wanneer jullie eventueel wel een Nederlandstalige site weten of een andere oplossing.:mad::cry:
 
In het geval van TrueImage, verwijder ze allemaal, loop het register na of daar nog achtergebleven sleutels staan en installeer de legale versie die je wilt gaan gebruiken.
 
dit zijn aangekochte versies en zodoende heb jij jezelf dan ook geregistreerd bij hen … in veronderstelling dat jij dan ook een account heb bij hen kun je via dit account je probleempje aan hen voorleggen … je kan contact nemen met hen maar enkel online ..

*aangezien jij deze heb aangekocht zou je ook de Nederlandstalige versies moeten kunnen ophalen ..mijne Acronis true image 2013 was toen ik deze aankochte ook in het Engels maar na dat ik me geregistreerd had verkreeg ik een NL installatie bestandje en deze staat vervolgens ook op mijn account tevens als de key die daar vermeld word ..
*ook staat er een optie om de licentie Ati 2013 over te zetten naar een andere pc ( men raakt op deze wijze nooit een aangekochte versie kwijt ).
 
Het probleem is eigenlijk dat ik al mijn activatie's wil deactiveren en dan terug acronis 2019 premium wil activeren, dit is wel in het nederlands maar de contactpunten voor deactivatie, dus eventueel een e-mail adres omdat te doen vind ik niet en vermits ik al wat ouder ben en geen engels kan is dit een probleem en ik weet het in deze tijd word maar gedacht dat iedereen vlot engels kan
 
Als u True Image verwijdert, wordt de licentie niet gedeactiveerd.
Wanneer een nieuwe installatie op een ander systeem wordt uitgevoerd, rapporteert True Image te veel activeringen en vraagt u vervolgens om dit op te lossen door de vorige installatie te deactiveren. (Dit gebeurt online door de aanwijzingen in het programma te volgen).
Er is geen andere manier om de software-installaties te beheren (deactiveren) dan via het programma na het installeren van een nieuw exemplaar.

*in het kort is dus het deactiveren van een licentie niet mogelijk … indien je géén acronis account heb dit is om de niet legale geactiveerde exemplaren tegen te werken ...want iemand die niets te verbergen heeft.. zal zich dan geregisteerd hebben tijdens zijn aankoop ..
**zoals ik het eerder al aangaf kun jij enkel je probleem via je acronis account oplossen .. door de optie te gebruiken in je account "licentie overzetten "
je dient je email adres in te geven die je eerder heb gebruikt bij het registreren .. heb jij Géén registratie gedaan eerder kun je ook de licentie niet overzetten ..

effe opmerken dat ik hier juist op een virtuele Windows 10 de Acronis T.I. 2020 heb opgehaald en geinstalleerd wel deze is gewoon in het Nederlands..
this welliswaar een proef versie maar das dan ook omdat ik daar géén licentie van heb maar hij is in het Nederlands .
*ik kon echter deze installatie niet volledig afronden aangezien ik niet wil dat mijn licentie van de A.T.I .2013 ingetroken word..
het is namelijk ook zo dat men zich dient te registreren om deze proef versie te kunnen gebruiken .. heeft men al een licentie kan men deze ook ingeven ..maar aanbevolen is dus om ook een account aan te maken .. of indien men al een account heeft zich aan te melden !
Ashampoo_Snap_woensdag 25 september 2019_11h10m07s_003_.png


*hier de link naar de A.T.I. 2020 NL
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan