Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi, Met mijn AIO heb ik toch altijd een probleempje die zich met de tijd voordoet. Als ik op mijn oude pc windows 10 pro een printscreen nam...
Antwoorden
11
Weergaven
508
  • Gesloten
Hi Weet iemand waarom als ik de pc opstart het lang duurt voordat de eerste pagina in edge en Firefox is geladen. Eens deze is geladen mag ikde...
Antwoorden
12
Weergaven
789
  • Gesloten
Ik heb een laptop met Windows 11 gekocht en die heeft als euvel dat hij niet verder gaat dan 21H2. Het lijkt er op dat hij wel updates binnen...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoe komt het dat ik niet naar een vroeger gemaakt herstelpunt kan teruggaan. Mislukt telkens, en dit met een nieuwe Dell AIO? Iemand een reden of...
Antwoorden
69
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste ik heb nu spotnet classic geinstalleerd zonder spontnet2.0 te verwijderen. maar dat zou geen probleem mogen geven zei men. nu krijg ik...
Antwoorden
7
Weergaven
564
  • Gesloten
Min of meer toevallig ben ik de map "bestandsgeschiedenis" tegen gekomen. Deze staat op mijn externe harde schijf en heeft een inhoud van 396 GB...
Antwoorden
4
Weergaven
307
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een map waar een iso instaat en ik kan die map niet verwijderen. De pc zegt dat die in gebruik is wat niet zo is. Kent er iemand een...
Antwoorden
28
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb sinds kort een programmaatje, dat zegt alle lege mappen te kunnen verwijderen, maar heeft dat veel zin? Win ik daar b.v. ongebruikte ruimte...
Antwoorden
7
Weergaven
740
  • Gesloten
  • Opgelost
Heb een vreemd probleem. Ik heb een externe USB schijf die normaal werkt op Windows 10. In windows 11 heeft hij problemen, zo erg dat als ik een...
Antwoorden
22
Weergaven
787
  • Gesloten
In mijn dell AIO 7410 staat er bij windows defender een waarschuwing zie foto wat moet ik hierin veranderen
Antwoorden
5
Weergaven
584
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan