Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/84561/windows-11-update-kan-ssd-snelheid-halveren om de update geinstalleerde update terug te draaien doe je het...
Antwoorden
0
Weergaven
439
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik gebruik Windows defender als beveiliging op mijn Windows 11 systeem. Niets mis mee, zou ik denken. Nu wil ik mijn Nas...
Antwoorden
9
Weergaven
597
  • Gesloten
Sinds enkele weken heeft mijn zus een nieuwe laptop. Een Lenovo. Gekocht in Electro depot Kuurne (Kortrijk). Als ze mail krijgt, krijgt ze altijd...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
De nieuwste feature update van Windows 11 breekt geen records wat betreft feature aantallen of baanbrekende veranderingen. Toch wil Microsoft dat...
Antwoorden
1
Weergaven
316
  • Gesloten
Zie dit artikel https://www.windowscentral.com/software-apps/windows-11/new-leak-suggests-windows-12-is-on-the-way-potentially-in-2024
Antwoorden
0
Weergaven
577
  • Gesloten
Eerder vandaag kondigde Microsoft de functie-update van februari 2023 aan voor Windows 11 22H2 (Moment 2). Later is het bedrijf begonnen met het...
Antwoorden
0
Weergaven
378
  • Gesloten
Beste Pctuts, Tot mijn verbazing gaf mijn desktop gisteren aan te willen upgraden naar Windows 11. Waar haalt hij dit, want de desktop voldoet...
Antwoorden
5
Weergaven
618
  • Gesloten
Bij het de-installeren van programma's met behulp van Windows, blijft altijd ontzettend veel rommel achter. Zijn er de-installatie programma's die...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik wilde een extra partie maken op mijn HDD. Nu merk ik dat ik de C- en D partitie niet meer kan benaderen, met windows...
Antwoorden
16
Weergaven
949
  • Gesloten
Allereerst, Ik heb een clone van mijn C:/ van 14/2/2023. Gisteren kreeg ik een link afkomstig van Facebook. Die verwijst naar een kaart voor...
Antwoorden
16
Weergaven
692
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan