probleem met word in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste allen,

krijg elke keer ik in word een tekst maak volgende melding, al wat ik geschreven heb is dan ,als ik map open verdwenen, weet iemand wat ik hier kan tegen doen ?

alvast dank!

groetjes

yves
 

Bijlagen

  • DSCN3314.jpg
    DSCN3314.jpg
    120.3 KB · Weergaven: 157
yveske,

in het configuratiescherm bij 'programma's en onderdelen' kan je 'microsoft office ' terugvinden (met de juiste versienummer erachter.
Als je die aanklikt en dan bovenaan op wijzigen klikken, dan kan je ervoor kiezen om de installatie te herstellen.

je kan kiezen tussen snel en uitgebreid herstel.
De eerste maal kan je een 'snel' herstel doen, en dan kijken of het is opgelost.
Als dit niet lukt kan je een uitgebreid herstel doen.

grtzz,
 
Reactie

Reactie

yveske,

in het configuratiescherm bij 'programma's en onderdelen' kan je 'microsoft office ' terugvinden (met de juiste versienummer erachter.
Als je die aanklikt en dan bovenaan op wijzigen klikken, dan kan je ervoor kiezen om de installatie te herstellen.

je kan kiezen tussen snel en uitgebreid herstel.
De eerste maal kan je een 'snel' herstel doen, en dan kijken of het is opgelost.
Als dit niet lukt kan je een uitgebreid herstel doen.

grtzz,

bedankt voor je reactie, heb het geprobeerd maar probleem blijft hetzelfde, dan heb ik het programma verwijderd en met cd terug geinstalleerd en probleem blijft...kan ik nog iets anders doen? alvast dank voor de hulp !!!!!
 
'k zou toch es malwarebytes of super antispyware gebruiken.
Die werken net iets anders dan ccleaner, en zullen op malware meer effect hebben.

ccleaner ruimt eerder de geschiedenis en andere overbodige zaken op op je pc.
 
heb denk ik het probleem opgelost met derde optie, hartelijk bedankt, op deze manier heb ik ook alweer iets bijgeleerd !

hartelijk bedankt !

yves

Clean boot?
Let wel dat dit eerder een test is om snel uit te maken waar het probleem zich kan situeren. Je gaat hiermee tal van (al dan niet) nuttige services uitschakelen. Mogelijk ga je dan rechtstreeks on onrechtreeks problemen ondervinden met andere toepassingen.

Je zou die één voor één terug moeten aanschakelen en zien waar het probleem zich voordoet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan