Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hoi, Ik probeerde een systeemherstel maar het lukte niet, wat voorheen wel altijd lukte, ik had de avast zelfbeschermingsmodule uitgezet, ben...
Antwoorden
77
Weergaven
8K
  • Gesloten
Ik heb een stick waar Windows 10 op staat. Om de 10 te installeren, moet ik gewoon de setup doen of moet ik de laptop laten opstarten met de usb...
Antwoorden
26
Weergaven
3K
  • Gesloten
Dag vrienden. Ik ben aan het vergeten geslagen na mijn operatie !.. ik heb de gekochte software van het jaar 2007 Nero compleet Maar ik brande...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb gisteren Windows 10 opnieuw moeten installeren. Nu zou ik terug de naam "netwerk" willen wijzigen in Accent-FM zo als ik dat bij de andere...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik kan sinds kort de jumplists niet meer gebruiken. Ik zie ze nog wel, kan zelfs nieuwe vastpinnen, of zie nieuwe recente files maar als dan op...
Antwoorden
21
Weergaven
3K
  • Gesloten
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend. Norton update staat nog...
Antwoorden
151
Weergaven
11K
  • Gesloten
Voor mijn kleinzoontje wil ik een oud spel 'Bob de Bouwer' op mijn PC (Win10) installeren. Zelfs in 'Compatibility mode' krijg ik de foutboodschap...
Antwoorden
6
Weergaven
988
  • Gesloten
hallo, Plots viel mijn internet verbinding uit op mijn laptop via de sitecom extender. ik werk met win10 en de BBOX3 en in het overzicht van...
Antwoorden
2
Weergaven
860
  • Gesloten
beste, Graag uw advies bij dit probleem waar ik al enkele maanden mee kamp en geen oplossing voor vind. Luidsprekers fluiten en alle geluiden (vb...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
support cd asus h170 pro gaming iemand een copie van de cd alvast bedankt
Antwoorden
14
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan