Video Streaming tooltje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand een gratis tooltje om Belgische tv-programmas (VTM, GoPlay) te downloaden. Ik heb wel vpn met ip-adres in België.
Met Ant video donwloader lukt het mij niet (of ik doe iets fout).

Joshua2
 
Daarvoor kan je dat bestand eens openen met notepad ofzo. Beschrijvingen zijn niet altijd wat je verwacht, of denkt te verwachten. En het is wel een zootje... dus zonder meer is het niet zo "bruikbaar" zal ik zeggen.

Je kan beginnen met combinaties; Schedulesdirect, epg123, emby,...
Maar het is zoals een bouwdoos, en niet alles is daarom ook gratis. Technisch kan je alles wel aan elkaar plakken om "gratis" een oneindig zender aanbod te verkrijgen, met tv guide, .... desnoods opnemen erbij.
Maar het is voor zover ik kan zien veel DIY. Heb zelf nog niet de zin gevonden om iets uit te werken. Maar de puzzelstukjes liggen hier wel.
 
Ik heb al een tooltje om video's van het beeldscherm op te nemen, maar dan moet ik wél de gehele aflevering afspelen. Dan kan ik net zo goed op mijn pc die aflevering bekijken. Ik zocht dus een gratis tool om zo'n tv-aflevering te downloaden en dan op een usb-stick te zetten, waarna ik het op de (gewone) tv kan bekijken als het mij uitkomst.
Ik begrijp nu dat een dergelijke gratis tool niet te vinden is.
Bedankt iedereen.

Joshua2
 
Toch niet om rechtstreeks vanuit de streaming platformen van die zenders op te halen. Op Usenet servers vind je vaak onverwachte zaken, ook deze soort TV-programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan