Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Hallo, Ik zou graag enkele video's van mij op mij pc willen plaatsen om nadien eventueel op mijn site of of dvd te zetten. Op mijn pc zit een...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Elke keer ik een mail wil versturen heeft gij deze fout: Bij taak ..........@skynet.be - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC0F) opgetreden...
Antwoorden
1
Weergaven
4K
  • Gesloten
ik heb een vraagje, weet iemand een goed teken programma? t'is om een bouwtekening te maken, das zo wa de beste omschrijving. ik gebruik al jaren...
Antwoorden
2
Weergaven
9K
  • Gesloten
Ik had een weekje geleden in de carrefour in turhout een spindel van 25 dvd's gekocht van verbatim; Nu ben ik begonnen met het branden van films...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
mischien zijn er vele die dit nog niet weten ,maar als je bv op reis bent en je wil niet naar iedereen een e-mail sturen dat je weg, bent is hier...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb enkele films gedownd (in avi-formaat) met Ac3 geluid en wat blijkt als ik deze afspeel op mijn pc is het geluid amper te horen. Kan iemand mij...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo gasten ik heb een emailadres aangemaakt voor mijn vrouwke, Ik kan verzenden naar mijn adres met haar adres en als ik terudzend naar dat...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
heb een film afgehaald en uitgepakt maar zie nu dat hij uit 10 vob-bestanden bestaat, als ik deze wil branden met nero express dan krijg ik de...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
steretjes die pinken LESJE
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik één bericht verzenden naar een twintigtal mensen pn outlouk express ?(op)
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan