Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Intussen ben ik al zover dat ik met DVDDecrypter VOB files en IFO files overhou. Dit zou gemakkelijk te branden zijn met NeroVisionexpress, echter...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb de film van World Trade Center maar geen nl ondertiteling geen een subtitel wat kan ik daar aan doen ;! en ziet er een toffe film uit
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb op mijn pc een tv-serie staan die ik op een dvd-rw zou willen zetten. hoe kan ik verschillende delen op één dvd branden met Nero? ik kan de...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb dus bij b-news newsbin.telenet.be staan kan iemand me zeggen ofdat ik soms iets anders kan zetten daar , omdat hij altijd vastloopt, en...
Antwoorden
21
Weergaven
5K
parasiet
P
G
  • Gesloten
hey, weet er soms iemand waar ik de laatste b-news kan vinden? dacht dat het 1.0.9 was. ben deze kwijt na crash H.D. GrtzzzzGlimmerman.(nar)
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
weet er iemand hoe ik grabbit in het nederlands kan zetten ?
Antwoorden
5
Weergaven
2K
zariash
Z
  • Gesloten
Hallo, hoe moet je met Bomma-news posten, rar bestanden kan er iemand mij hier mee helpen Dank u (y)
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
heb op de computer enkele mpg bestanden en wil die graag omzetten naar dvd is een reeks van 10 .de eerste 2 delen kreeg ik omgezet ,maar de...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, een klein probleempje : zit met volgende situatie : heb een Liteon DVD brander waarmee ik rechtstreeks van TV opneem. Deze schrijft enkel...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
http://adobe-photoshop.startpagina.nl/
Antwoorden
7
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan