Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
De laatste tijd kan ik geen filmpjes meer bekijken op het internet. Op de meeste sites moet je MACRO FLASH PLAYER installeren. Dit heb ik ook...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
GRATIS USENET in FEBRUARI (onbeperkt, 20Mbit) De gegevens er van zijn verwijderd, reden is dat je bij het ophalen van post bestanden onbreken.
Antwoorden
29
Weergaven
5K
B
  • Gesloten
Dit is een goede screen recorder die je filmpje omzet naar wat je maar wil. Ook zéér fijn om video tuts mee te maken. Zoals die gemaagt zijn bij...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Programma dat je dvdspelers regionfree maakt maar niet alleen dat Werkt nauw samen met clonedvd en clonecd daar het beveiligen kan decrypten Op...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
ik heb een dvd gedownload maar kan hem niet branden op dvd,ik heb iets tekort,maar wat?? dat avi bestand moet eerst omgezet worden,met wat kan ik...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
Kan er mij iemand helpen. De meneer op onderstaande foto zou moeten worden geplaatst op de foto er onder. Heb niet zo'n ervaring met foto...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Domme vragen zijn er om door slimme mensen opgelost te worden. (lachen) Kan er me iemand helpen? Ik werk met ADOBE Photoshop Premiere 3.0 voor...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
Via Alt.Binz kunt u zoeken naar NZB-bestanden, een soort van snelkoppeling naar de bestanden die u eigenlijk wilt downloaden. Het downloaden gaat...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Winzip is een trial en winrar ook,zijn er geen die freeware (op)
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb pc gereingt met evidence eliminator en nadien programma verwijdert Nu zit ik met het propleem office2003 start niet meer op vraagt naar CD...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan