Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Beste mensen, weet iemand waar ik een nederlandse handleiding kan vinden voor gimp een tekenprogramma? groetjes wimeken
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wat zou het kunnen betekenen na coderen van Dia Show en bij beginnen branden krijg ik de melding dat er reeds gegevens staan op de DVD en de DVD...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
D
  • Gesloten
ik heb 21 films klaarliggen om op hdd te branden, maar helaas krijg ik de foutmelding Cyclische Redundantie. of kan disc niet lezen. dus na wat...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
voor vragen rond dit programma mag je altijd aan mij vragen , draai al 6jaar mee in die wereld natascha(sw)
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb hier een iso bestand van 8gb (film) Hoe krijg ik dit op dvd gebrand ? Iemand al ervaring mee ?
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb sinds kort een probleem met mijn branders en weet niet waar het aan kan liggen mijn probleem is als ik een film in de branders doe start...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Wie kent er een progje of dergelijke om excel formules mee te maken? Ik moet op het werk bv. formules aanmaken om prijzen aan te passen en die dan...
Antwoorden
6
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoe en met wat krijg ik een dvd naar 1 avi bestand ?
Antwoorden
2
Weergaven
3K
®
  • Gesloten
WINTERLAND - passend voor te tijd van het jaar hé! De foto is wel niet door mij gemaakt (geen © foto hoor), maar wel bewerkt met een paar leuke...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
®DaddyCool
®
  • Gesloten
Wie vertelt er me de beste instellingen voor Grabit ? Hoe vind ik er de beste groepen en kan ik het best mee downloaden. Alvast bedankt op...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan