Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

®
  • Gesloten
Cursus PowerPoint ontworpen door Arnoud De Gussem of ®DaddyCool Het is zowat hetzelfde als de cursus die ik publiceerde eerder voor PSP X. Voor...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
  • Gesloten
Heb al heeel lang in de gaten dat mijn site onder internet explorer goed afgebeeld wordt en onder firefox niet helemaal... Nu, het is toen een...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
K
  • Gesloten
;) Mag ik Office Home and Student op mijn gewoone pc installeren als thuisgebruiker en zowel ook op mijn andere pc in de zelfde woning. Ik ben...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
kloek
K
  • Gesloten
Als ik één foto verzend, als bijlage,dan verschijnd die neit als bij lage maar gewoon in de mail zelf,hoe moet het als je meerder verzend?
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
RegCleaner was een goed program,je kon klikken op alles verwijderen,maar dat gaat al lang niet meer omdat het vakje,onderaan,verwijderen niet meer...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe vind ik mijn tempory internet files terug?(gt)
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan er iemand uitleggen hoe de instellingen zijn,hoe het werk ten hoe je moet downloaden? thx
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik ben op zoek naar een programma om mpeg files te bewerken,nl de reclame er tussen uit snijden om 1 geheel te vormen en als het kan in het nederlands
Antwoorden
10
Weergaven
3K
®
  • Gesloten
PSP 9 - X - XI heeft problemen met Dual Core Processors en Grafische kaarten SPECIALE UNINSTALL EN INSTALL INSTRUCTIES Uit de...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb Microsoft Windows Vista Ultimate N afgehaald in grabit zou er iemand kunnen uitleggen hoe ik dat kan op dvd branden na het openen met...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan