Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

S
  • Gesloten
ik heb een probleempje Als ik bv naar martplaats surf dan kan ik de links die aan de linkerkant staan niet opennen .Wat kan ik hier aan doen...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan je mails bekijken op 2 pc's. Volgens mij door synchronisatie maar op welke wijze kan dit ingesteld worden ? Versie outlook 2000
Antwoorden
4
Weergaven
4K
  • Gesloten
na het instaleren van nero 7 kan ik geen filmpjes online meer openen heeft er iemand een oplossing (ik heb er nero terug af gesmeten )
Antwoorden
3
Weergaven
1K
zariash
Z
  • Gesloten
Kan er iemand vertellen hoe het momenteel zit met de wachtwoord beveiliging daar zou een lek in zitten, is dit nu al opgelost of nog steeds niet???
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
SnagIt 8.2.2 TechSmith heeft zo juist SnagIt een update gegeven en hieraan 8.2.2 als het versienummer meegegeven. Met dit programma kunnen...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Welke Betalende en freeware software gebruik jij, en wat vind je daar zo goed aan ? Ik zelf gebruik Antivirus Nod32 nederlands Vanaf ik deze...
Antwoorden
64
Weergaven
27K
  • Gesloten
hey, dus om de een of andere reden staat er geen java meer op mijn laptop!! echt k*t!! nu, wnr ik dan java terug probeer down te loaden, lukt het...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
is er een mogelijkheid om in een pc op te zoeken welke sites er zijn bezocht met de pc en voor hoelang deze zijn bezocht?
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik bewerk mijn AVI films met tmpgenc 2.5 plus om een MPEG bestand mee te maken. Dat lukt prima. Daarna DVD Author voor een menu te maken en DVD...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
J
  • Gesloten
Hoe kan ik bewegende avatars maken met mijn naam of zo op? Deze heb ik gezien van ben en deze van dannyjouwpagina . zoiets zou ik willen...
2
Antwoorden
19
Weergaven
8K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan