Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Wilt u in een Excel werkblad een leuke titel plaatsen, dan kunt u WordArt gebruiken. U Moet dan wel bedenken dat WordArt een grafisch object...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Een kleine tip voor Word. Een document is staand (portrait) of liggend (landscape). Standaad bij het openen van een nieuw document is dit staand...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Office 2007 / Word - Vormen invoegen Word kent een flink aantal standaard vormen als vlaggen, vaandels, blokken, pijlen en sterren waarmee je...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo , ik zit hier met volgend probleem, 2 jaar terug heb ik spy sweeper geïnstalleerd maar na trial periode terug van mij pc gegooid (dacht...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
®
  • Gesloten
FlashSCAN 8 Super 8mm/8mm Professional Real-Time Film-Scanner "De MWA FlashSCAN 8 is ontwikkeld om een echte professionele scanning aan te...
Antwoorden
0
Weergaven
7K
®DaddyCool
®
  • Gesloten
In Corel Paint Shop Pro Photo XI vindt u een groot aantal voorinstellingen voor een nieuwe afbeelding. Zo hebt u in één keer de goede afmetingen...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Geen afbeeldingen, Formulieren beveiligen en Opmaak wissen Opmaak wissen Wanneer u tekst in Word plakt die u vanuit een ander document hebt...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe komt het dat ik geen filmpjes kan afspelen met de media player 11 ik hadt er vroegergeen probleem mee help me!!!!;!
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
hebben jullie het ook al gemerkt het adres van www.zwab.net voor het bestellen van cd's en dvd is gewijzigd je kan er niets meer bestellen weet...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
mensen ik zoek de gehele collectie van de SF serie andromeda wie o wie kan mij daar aan helpen ?????????
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan