Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Ik heb me een webcam Nortec USB webcam 1080P aangeschaft bij Action. Ben op zoek naar programma om te chatten met kennissen. Géén datesites of...
Antwoorden
28
Weergaven
1K
  • Gesloten
Nogmaaals zelfde fenomeen. Ik heb een film met ondertitels staan op mijn pc. Daar speelt alles normaal af inbegrepen ondertitels. Ondertitels...
Antwoorden
15
Weergaven
586
  • Gesloten
ik heb van mijn twee harde schijven dus mp4 en mkv kunnen herstellen. helaar zijn die nu genummerd en hee de naam niet meer van de tv reeks of...
Antwoorden
2
Weergaven
285
  • Gesloten
Af en toe zie ik een film waar de ondertitels ontbreken. Als je verder kijkt met Mkvtoolnix Gui zie je de ondertitels formaat vobsub. Die...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo hoe kan ik het beste een mkv bestand op een dvd branden wat voor software ben ik daar voor nodig alvast bedankt
Antwoorden
24
Weergaven
664
  • Gesloten
Sedert jaar en dag hebben wij een onverslijtbare Panasonic DMR die reeds bijna 20 jaar lang feilloos TV-programma's op harde schijf zet, en indien...
Antwoorden
15
Weergaven
656
  • Gesloten
Bestaat er offline software waarmee je youtube rumble odyssee tiktok ... video kan vertalen die niet door de auteur werden ondertiteld? Er zijn...
Antwoorden
2
Weergaven
256
  • Gesloten
hallo ik wil graag 12 foto's op een A4 blad afdrukken. helaas gaat de wizard afdrukken maar tot 9 foto's wie kent er een gemakkelijk programma...
Antwoorden
13
Weergaven
730
  • Gesloten
Vaak wens ik te achterhalen op welke locatie een foto werd gemaakt. Dat lukt zelden. Daarom heb ik volgende test gemaakt (die bevestigt helaas het...
Antwoorden
4
Weergaven
423
  • Gesloten
Bestaat er free software om een mp4 bestand met hoofdstukken te splitsen in dezelfde hoofstukken.Het is een YT muziek-bestand waarvan ik de...
Antwoorden
1
Weergaven
203
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan