Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Beste, Ik had een per ongeluk een record ID nr7 verwijderd en als ik nu een nieuwe maak is het 8. Kan ik die 8 wijzigen naar 7?
Antwoorden
1
Weergaven
358
  • Gesloten
Wat ik mij al een tijdje afvraag: Kun je een openstaand Excel werkblad automatisch laten vernieuwen? (Autorefresh). Ik heb bijvoorbeeld een Excel...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik heb Office 365 Personal (32-bits versie) geïnstalleerd. Ik wens die versie te vervangen door de 64-bits versie. Ik lees dat de 32-bits versie...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sommige ontvangen emails zijn te groot voor mijn 27 inch monitor. Deze moet ik met de pijltjes heen en weer bekijken of via de verkleintoets...
Antwoorden
5
Weergaven
787
  • Gesloten
Zeer concreet : ik sta in een Excel sheet op een ingevulde cel ... ik wijzig de inhoud en druk Enter of verlaat de cel met pijltjes. Dus : de...
Antwoorden
8
Weergaven
752
  • Gesloten
Recent ontvang ik van een bepaald persoon email met bijlage(n). Als die bijlage(n) een pdf bestand bevat, dan krijg ik een attachment dat...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bij schoonzoon malwarebytes geplaatst en na scannen gezien dat er geen links in outlook 2010 meer openen. Heb geprobeerd met mediacreationtool...
Antwoorden
40
Weergaven
2K
  • Gesloten
Voor het opvolgen van mijn beleggingen heb ik een excel werkblad gemaakt. Ik moet nu de koersen hier manueel invoeren. Momenteel kan je...
Antwoorden
4
Weergaven
822
  • Gesloten
Vraag betreffend licentie gebruik en aanbiedingen bijvoorbeeld HIER "Microsoft" Office Personal 365 (binnenkort deze nieuwe benaming met...
Antwoorden
3
Weergaven
590
  • Gesloten
Hoi iedereen, Ik zoek de formule om het volgende te bekomen. Ik maak een bepaalde planning op voor +/- 32 personen met de data dat zij moeten...
Antwoorden
26
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan