Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Gisteren toch maar de update naar versie 2004 gedaan. En sindsdien moet ik telkens opnieuw ik outlook2010 opstart, mijn paswoord ingeven. Iedere...
Antwoorden
6
Weergaven
564
  • Gesloten
Ik had Microsoft 365 Personal Edition (EN) staan op mijn vorige PC, maar ik vind de licentiesleutel niet meer. De Personal Edition kan worden...
Antwoorden
6
Weergaven
579
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe PC aangeschaft en ik kon op deze probleemloos Microsoft Office 365 zetten (eigen abonnement). Alles werd probleemloos uit de...
Antwoorden
6
Weergaven
402
  • Gesloten
Hoe vind ik mijn Office licentie terug?
Antwoorden
6
Weergaven
648
  • Gesloten
Mijn dochter heeft paar schoollicenties van office en mijn schoonvader maakt nu gebruik van deze.Hij kan echter al haar word en excel documenten...
Antwoorden
6
Weergaven
629
  • Gesloten
Hallo, Telkens ik een power point wil openen krijg ik de melding dat hij deze niet kan openen. Wat kan ik doen om dit op te lossen Alvast...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Na het verwijderen van Office Pro Plus 2010 hebben we Office Pro Plus 2019 gekocht en geïnstalleerd , bij het opstarten van Word krijgen we de...
Antwoorden
6
Weergaven
708
  • Gesloten
Ik heb Offce 2019 geiinstalleerd onder windows 10. Ik gebruik outlook 2019 met een imap e-mail account. Probleem : De office bijlagen verstuurd...
Antwoorden
6
Weergaven
777
  • Gesloten
Ik heb geruime tij mijn laptop niet meer gebruikt daar we niet op reis konden wegens ziekte en corona. Ook dit jaar lukt dat niet. De laptop nam...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hall, na een crash van office ben ik mijn agenda in Outlook volledig kwijt, bestand is niet meer terug te vinden op de Windows10 pc. Echter de...
Antwoorden
5
Weergaven
471
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan