Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

F
  • Gesloten
<TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNSELECTABLE="on"><TBODY><TR height="100%"...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
Falken
F
  • Gesloten
ik heb vooraan mijn pc een usb poort maar die werkt niet, hoe moet je dat activeren, achteraan mijn pc heb ik er ook maar die zitten al vol.
Antwoorden
14
Weergaven
6K
B
  • Gesloten
Heb een koeler voor de harde schijf genomen. Normaal zou die boven op moeten komen zoals ze zeggen. Maar mag ik er ook onder tegen hangen?Kan...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Hoy, Netwerkkaart op oudere pc niet herkend.(x) PC= pentium II 233 met 128mb geheugen (win98 besteuring) heb een draadloze netwerkkaart in vrij...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
zariash
Z
  • Gesloten
weet iemand soms waar dit aan kan liggen !tot vandaag altijd goedgewerkt en nu ineens niets meer , batterijen ook al vervangen en ook al eens...
Antwoorden
10
Weergaven
10K
  • Gesloten
ik wil een andere grafischekaart aanschaffen en welk zouden jullie me aanraden als jullie weten dat ik pc niet speciaal gebruik voor spelletjes en...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
heb dus gisteren die format c gedaan op een win xp home maar nu vind hij nergens de netwerkkaart en ik krijg geen geluid het is een moederbord...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Ik denk er aan om eens een nieuwe kaart te kopen om mijn spelletjes vlotter te kunnen spelen, ik speel vooral: c&c red alert 2, c&c Generals, Star...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
MS-7071 FUJITSU SIEMENS, VIA/S3G UniChrome IGP, Windows XP Home SP2, Intel(R) Celeron(R) CPU 2.80GHz, 958 MB RAM, HDD:156 GB, NTFS, AVG antivirus...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
mijn C en D schijf is NTFS en de nieuwe externe HD is FAT32. ik wil die gebruiken als backup (image) kan dit een conflict geven of fomateer ik...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan